Blowfield_Era

Elektrocutie

Ingeburgerd
Hoi all,

Ik hang hier al ettelijke jaren rond, vooral experimenteren, testen, veranderen, weer testen, .... tot ik eindelijk een manier van werken heb gevonden die mij past :) Het was dus meer GAS dan prutsen, in plaats van iets (af)maken, maar soit, dat was ook leuk, de tijd ging voorbij en ik had mijn bezigheid.

Enkele weken geleden hoorde ik Frank Verstraeten op Topradio over Zillion en de gouden tijden van de clubs. Eigenlijk ook een beetje de tijd van mijn jeugd :-p. Dus ik dacht ... zou ik eens in plaats van maar wat te prutsen ook eens effectief proberen om een track (of in eerste instantie toen toch al een begin ;-)) te maken die ze om 3 uur 's nachts in een donkere, bezwete discotheek met lasers op volle force zouden kunnen spelen .... Iets dat past in de duistere uren waarin het toen alleen maar ging om de muziek en de sfeer, en de gsm enkel nog maar diende om te bellen of een sms te sturen. Die ogenblikken dat alles rond je vervaagt en er niets anders is dan de muziek :)

Ik laat het aan jullie oordeel over ;-) Volle force afspelen in een donkere ruimte, en beeld jullie de gouden tijden van de clubs in, 's nachts, met veel zweet :p (Ah ja, en waarvan komt Blowfield, dat refereert naar het dorp "van mijn jeugd" en de Blowfield crew, mijn vriendenkring toen, een beetje inside lol.)

Soit, verstand op nul, druk op play, ogen dicht en gaan!

Back