40ste Jubileummuziekje...

Ik ga het nu dus absoluut niet technisch benaderen maar alleen maar muzikaal: ZWAAR RELAXED!!!!

Echt lekker zo laat op de avond, geen valse toon zit er in! Het intro is perfect zo, en wat je met de rest hebt gedaan kan ik bijna niet geloven. Je maakt hele leuke muziek Scep, een heel eigen stijl heb je. Maar dit kan bijna niet beter volgens mij. Hoe denk je er zelf over? Zwaar tevreden neem ik aan?

Ik ga het nu dus absoluut niet technisch benaderen maar alleen maar muzikaal: ZWAAR RELAXED!!!!

Echt lekker zo laat op de avond, geen valse toon zit er in! Het intro is perfect zo, en wat je met de rest hebt gedaan kan ik bijna niet geloven. Je maakt hele leuke muziek Scep, een heel eigen stijl heb je. Maar dit kan bijna niet beter volgens mij. Hoe denk je er zelf over? Zwaar tevreden neem ik aan?
Nope, het deuntje irriteert me inmiddels een beetje.. :S
En verder klinkt het lang niet zo vet als sommige andere tracks...
Maar ik blijf proberen! ;-)

Goedenacht!

Nee Scep, dit zit echt heel goed in elkaar. En dat ga je horen in de reacties van andere forummers, kben niet achterlijk. Je weet niet wat je hier hebt gemaakt vriend, en dat verzeker ik je.

Welterusten.

Hoe langer ik er naar luister, des te meer onvolkomenheden ik hoor.. :S
Maar dank voor de opbeurende woorden!

:W

Laatst gewijzigd:
Ojee! Een tegenslag in mijn muzikale loopbaantje...
Er heeft een follower op SoundCloud afgehaakt! :-(

Nee, ik meen het. Ik vond het echt heel leuk klinken dit keer, net zoals ik voor het eerst jouw muziek hoorde op dit forum. Het pakte me meteen toen, en nu ook met deze track. Ik heb lekker liggen roken en geluisterd.

Ik heb lekker liggen roken en geluisterd.

Ojee, m'n muziekjes zetten aan tot..... :-P

Heb op dit moment wat ruzie met de leadsynth....
't Is nog niet precies zoals ik zou willen!
En in mono valt ie weg....

Inmiddels ben ik er alweer bijna een maand mee bezig!
Dus moet ie maar 'ns een keertje klaar zijn...

Laatst gewijzigd:
http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-40-under
Nou dit moet 'm dan maar zijn!!
Ik ben echt toe aan wat anders..

:W

Heeft iemand nog verbeterpuntjes? Afgezien van masteringkwesties... ;-)

Er zit een chorus op de lead om'm wat breder te laten klinken...
Maar dat gaat dus niet helemaal goed!

Bingo! Over een tijdje ga je dus snappen waarom een chorus, hoe een chorus... nee laat ik simpeler maken, BLIJF SWITCHEN TUSSEN MONO EN STEREO!

BLIJF SWITCHEN TUSSEN MONO EN STEREO!
Afgesproken...! :-D Stereogaam lijkt me wel wat spannend hoor..

Een tip van mijn irl hulplijn, was om ergens een breakje in te lassen... Om even bij te kunnen komen!
Ik ben nog even aan het bedenken hoe en waar...

Waaah! Ik word gek van dit deuntje!

Ehm.. En is het trackje ook niet wat saaierig? :S

Ga eens spelen met de intensiteit van de Chorus Scep. Ga spelen met de intensiteit i.c.m. het switchen tussen mono en stereo.
Heb nu als experimentje de oscilatoren van de lead wat ontstemd..
En ja, ook in mono geluisterd!

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-40-under

Back