40ste Jubileummuziekje...

Ik snap niks van de link.
Ojee, ik typ in raadsels! :S Met die plugin kun je in firefox het trackje eenvoudig van soundcloud binnenhalen... Want ik ben zelf iets te sceptisch over mijn muziekjes-in-wording, om ze officieel als download beschikbaar te stellen..

Laatst gewijzigd:
Binnenkort ga ik een simpele USB-interface kopen voor mijn laptop. Ik luister nu al je tunes altijd via de koptelefoon, niks mis mee. Maar wanneer ik mijn speakers aansluit op de koptelefoonuitgang van mijn laptop kan ik niet echt goed een oordeel geven, ik kom wel in de buurt natuurlijk maar zo'n simpele USB-interface is natuurlijk veel beter hiervoor. Ik heb trouwens nog steeds niet je laatste edit/nummer beluistert, ga ik vandaag doen! Ik heb veel shit in mijn leven op dit moment, wie weet wat jouw muziek gaat doen!!!

Ik heb veel shit in mijn leven op dit moment, wie weet wat jouw muziek gaat doen!!!
Hmmmmmm, hier loopt op't moment ook niet alles op rolletjes.........
Dus ik vraag mij af of m'n muziek een goede invloed op je heeft! :-D

Ok, nu ben ik 'm echt zat! Mag ik alstublieft een nieuw muziekje bedenken? :-)
Het is me niet gelukt een break in te plannen, zoals geadviseerd....
Heeft u nog dringende verbeterpunten? Eenmaal....... andermaal.......

https://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-40-under

Hij wordt inmiddels geüploaded naar mijn rustplekje voor uitgewoonde trackjes..

http://scepticist.bandcamp.com

attachment.php

Oja, voor de nieuwsgierigen onder u.........
Een screenshot van de interface waarin ik mijn prutswerkjes brouw!

j8fd3c.jpg

Dit ziet er goed uit... Dus je neemt alle sporen op als wav en daarna mix je ze daar... Het is een vrij simpel programma zie ik...

Dit ziet er goed uit... Dus je neemt alle sporen op als wav en daarna mix je ze daar... Het is een vrij simpel programma zie ik...
Het is idd een eenvoudig maar zeker niet dom ogend programma met aardige mogelijkheden.
En daar houd ik wel van...
Deze setup is in de huidige gratis versie helaas niet meer zo mogelijk... :-(
Men heeft daar meer beperkingen ingelast...
Wat ook wel lastig is dat ik nu in verschillende fases moet editen.
Maar mijn pctje kan toch niet meer sporen tegelijk aan.. :-)

Laatst gewijzigd:
Back