Dag allemaal
Mijn naam is Ben, geboren in 1961 en speel al meer dan 40 jaar toetsen, niet professioneel. Ik speel samen met een zangeres en ook in de coverband Moose waar we nog af en toe mee optreden. Ik hou van de oerkeyboards van de jaren '60 en '70.
Mijn instrumenten heb ik allemaal nieuw gekocht en ik heb er voorlopig nog geen enkele weggedaan.
- Acoustische piano Welmar (1977)
- Yamaha DX7 mark 1 met geheugenuitbreiding (1984)
- Roland XV 88 (2004)
- Roland V combo (2006)
- Moog voyager performer edition (2011)
Enkel de Rolands gebruik ik live en deze zijn voorzien van de nodige expansion boards:
- SR - JV 80 04 dance
- SR - JV 80 08 keyboards of the '60s and '70's
- SRX 11 piano
- SRX 12 Ep
- SRX 06 orchestra
- SRX 07 ultimate keyboards
Voor de Moog heb ik een digital delay, digital reverb en een flanger voorzien, vettig.
Ik ben geen programmeerspecalist, vooral de XV 88 heeft nog veel geheimen. Ik gebruik meestal de presets waarbij ik kleine dingetjes wijzig.
groetjes
Ben
Mijn naam is Ben, geboren in 1961 en speel al meer dan 40 jaar toetsen, niet professioneel. Ik speel samen met een zangeres en ook in de coverband Moose waar we nog af en toe mee optreden. Ik hou van de oerkeyboards van de jaren '60 en '70.
Mijn instrumenten heb ik allemaal nieuw gekocht en ik heb er voorlopig nog geen enkele weggedaan.
- Acoustische piano Welmar (1977)
- Yamaha DX7 mark 1 met geheugenuitbreiding (1984)
- Roland XV 88 (2004)
- Roland V combo (2006)
- Moog voyager performer edition (2011)
Enkel de Rolands gebruik ik live en deze zijn voorzien van de nodige expansion boards:
- SR - JV 80 04 dance
- SR - JV 80 08 keyboards of the '60s and '70's
- SRX 11 piano
- SRX 12 Ep
- SRX 06 orchestra
- SRX 07 ultimate keyboards
Voor de Moog heb ik een digital delay, digital reverb en een flanger voorzien, vettig.
Ik ben geen programmeerspecalist, vooral de XV 88 heeft nog veel geheimen. Ik gebruik meestal de presets waarbij ik kleine dingetjes wijzig.
groetjes
Ben