hoeveel voor een yamaha AN1x

Traxopia

treksopia
Hoi allemaal,

In een eerdere thread ( .deze )vroeg ik jullie wat ik het beste als beginners synth kan kopen, een aantal van jullie raadden mij toen aan om een An1x te kopen. Die wijze raad probeer ik op te volgen ('t lijkt mijzelf een leuke bak) maar...... hoeveel kan ik nog maximaal geven voor zo'n ding, ik ben op marktplaats nl een beetje aan het onder handelen en heb nu een bod gedaan van 370 EUR, isdit verstandig en is die an1x het waard?

Gaarne jullie mening hierover.

alvast bedankt

Laatst gewijzigd:
Ik durf het je niet te zeggen, maar als ze voor 300 euro aangeboden worden, wordt er overgeboden tot 350....

uuh ja ik ook dus, deze an1x stond aangeboden voor 300 EUR, ik heb uiteeindelijk 350 (eerst 300 toen 320 toen 325 en toen dus maar 350) geboden, gaat er net iemand overheen met 360 dus ik bied nu maar 370 maar ik weet niet hoe hoog ik nog kan gaan voor dat ding (hoger dan 450 ga ik iig niet , maar dat is het ding ook niet waard denk ik).

iig bedankt voor je reactie. iemand anders die zelf zo'n ding heeft gekocht, en zo ja voor hoeveel?

Laatst gewijzigd:
:)

:)

Ik heb er eentje geruild voor een Yamaha A3000 sampler. Ik had de sampler toen voor 850 piek gekocht... reken maar om in Euro's ;)

Het is trouwens een leuke bak, vooral in combinatie met die PC editor!

Wat je het beste kunt doen is gewoon een advertentie zetten op marktplaats en op interface :

Gezocht : Yamaha AN1X! Mail je prijs! en dan je adres erbij.

And then sit back and wait for the emails to arrive ;)

Re: :)

Re: :)

Orgineel geplaatst door DJ41

Wat je het beste kunt doen is gewoon een advertentie zetten op marktplaats en op interface :

Gezocht : Yamaha AN1X! Mail je prijs! en dan je adres erbij.

And then sit back and wait for the emails to arrive ;)

Tsja dat is maybe ook wel een goed idee, maar ben nu nog in onderhandeling op marktplaats, heb nu 370 eurotjes geboden dat komt dus al aardig in de beurt bij wat jij er voor gegeven hebt.

Tnx iig en ik ga je advies maar eens opvolgen denk ik.

Zo rond de fl 750,- of € 350 is een redelijke prijs voor een gebruikte AN1X. Let er wel op dat ie er een beetje goed uitziet want doordat ie nogal licht gebouwd is loopt ie snel beschadigingen op.
Hij klinkt in ieder geval fantastisch, helemaal niks op af te dingen.

groeten

BasicSys

Back