Stepfilter?

Timecop

Preset Manager
Somewhere in the vast nothingness of space...
Mensen,

Ik ben op zoek naar een filter plugin waar je per stap kan aangeven wat de filterfrequentie is. En dan een die meeloopt met de DAW a la de interface van DBlue Glitch.

Ik heb er een gevonden van Blechturm Studios en die werkt wel oke, maar die werkt niet zo precies. Ik wil echt voor elke stap die de sequencer maakt de filter en resonance kunnen bedienen.

Je kan natuurlijk altijd de filter automaten in je DAW, maar ik ben echt op zoek naar een filter die met steps werkt.

Weet iemand een dergelijke (gratis) VST?

Steinberg had er altijd eentje met de toepasselijke naam stepfilter.
Cubase03_StepFilter.jpg

Die is wellicht nog ergens op de kop te tikken.

Hoewel niet gratis is Filterbank3 ook een prima filter. Voldoet niet helemaal aan je eisen m.b.t. instellingen per step maar heeft erg leuke modulatiemogelijkheden.

Thanks T-CM11, dat lijkt me helemaal waar ik naar op zoek ben! Ook nog met delay en andere modulatie mogelijkheden!

Die Steinberg Stepfilter is simpel, maar zo te zien zeker doeltreffend voor wat ik zoek.

Ik ga ze allebei eens checken!

Ik dacht trouwens dat je die Steinberg plugin niet apart kon kopen/krijgen, dat die enkel bij Cubase zit. (maar ik kan mis zijn; waar zie je die egens apart te koop / te krijg djrazor?)

Ik googelde net wat en bij de 4de link kan je een DLL downloaden. Of dat de juiste is weet ik niet, kan hier geen DLL's downloaden en de firewall geeft aan dat het linkt naar een site met malware.. Verder nog niet kunnen vinden..

Ik googelde net wat en bij de 4de link kan je een DLL downloaden. Of dat de juiste is weet ik niet, kan hier geen DLL's downloaden en de firewall geeft aan dat het linkt naar een site met malware.. Verder nog niet kunnen vinden..
Topdll? Ik zou die niet proberen... Wel raar want dat lijkt me een site bedoeld voor system dll's. Niet voor software.
Maar maakt niet uit, als Steinberg 'em niet aanbiedt is het Warez.

Ook al vind je hm, hij draait niet zonder cubase, is beveiligd mt elicenser

Ik heb hem nog niet eens uitgebropeerd die Step-Sequencer in Cubase??? Ik heb Cubase Artist 6.5 en heb hem nog nooit gebruikt, typisch iets voor mij dit.

Ik werk natuurlijk lekker amateuristisch met FLStudio, daar kan je gewoon een lfo aanduiden waarbij je gelijk wat voor filter kan aansturen. Kan je lekker alles mee doen.

Back