Electronische track van Bass :-)

Kvind het nummer echt vet klinken hoor ! :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Alleen jammer dat 1 thema zo sterk de overhand heeft (dat 303 achtig ding), zo wordt het snel eentonig (wel ideaal voor bijv. muzakjes bij computerspellen waar de muziek het beeld alleen mag aanvullen),
wellicht nog 1 (of 2) thema('s) ertussen gooien :) ? Although ik hem als ik jou was zo zou laten en achter wat beelden zou mikken om het af te maken :) .

Als je op de cowbell gaat letten is ie wel irritant, maar alleen omdat je het dus gezegd had want 2e keer lette ik er niet meer op en viel ie niet meer op :)

iig :okdan:

Het is IDD een niemandalletje/experiment...
Ik zat een beetje met mn Procussion en Sherman te spelen..:)

SCHOP!

luisteren en commentaar geven jullie !!

:dubbel: :dubbel:

:biertje: :L

KLinkt wel lekker. Maar die 303 sound (ik vind een 303 op deze manier nog wel enigszins mooi,overstuurde 303's heb ik echt al veel te vaak gehoord) zou ikv ervangen met een andere sound. Maar that's me, je zult het zelf juist wel mooi vinden, en velen met jou denk ik.

Lekkere bassdrum, simpel arrangement, maar der zit IMHO een ontspannend werkende groove in.

Je andere track vond ik trouwens wel veel beter, heb je niet nog een vocaaltje ergens liggen ?

Mwoah..vocalen geeft natuurlijk wel wat extra..

Maar ik probeer juist om klanken gevarieerd te gebruiken ipv zang...

Ik vind dit heel vet, lekkere relaxte jarre meets ambient acid ofzo...

Zou eens in de studio moeten luisteren voor geluidskwaliteit, maar op m'n pc spiekertjes issie
lekker.

Acid lijntje is leuk nagebootst, nova neem ik aan?
Leuke glides en een lekkere Jarrestring.

Ik vinnum leuk...(for whatever it's worth)

Volgende in die stijl!!!

Gebruikte sounds zijn :halleluja ja vind ik dan. Maar iets meer afwisseling zou niet mistaan maar hij is wel relaxed moet ik zeggen zo net voor het slapen gaan, overigens is dit een compliment want je track is niet slaapverwekkend.:)

Synthfreak

Origineel geplaatst door Beepr

Zou eens in de studio moeten luisteren voor geluidskwaliteit, maar op m'n pc spiekertjes issie
lekker.

[narcist-mode aan]
Luister het even op goede speakers af en je slaat steil achterover !
Wat een diepte !
[narcist-mode uit]

8o) hihihi

zo weinig reacties maar ???

=(

Kwil meer tips...

OK ff mijn ongezouten mening:
Sfeer en sounds vind ik helemaal top.
Maar wat ik minder vind is de flow van het nummer.
Zeker de eerste break, die had veel korter gemoeten, de spanning die je aan het opbouwen bent valt hier weer weg.
En zoals al vaker genoemd, die 303 is leuk maar had die verder uitgebouwd of een layer erover heen die net iets anders loopt om het nog een tikje heftiger te maken.
Front 242 doet dit veelvuldig op Pulse en dat viel me direct op, het een nummer veel meer dynamiek kan geven.

Maar goed, hoe een nummer verloopt is minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker dan de compositie.
Daar gaat het vaak mis, bij mij ook, zeker als je met een lineaire sequencer werkt.
Je zit dan op sections te concentreren en verliest snel het gevoel voor de flow.
Om die reden ben ik daar dus vanaf gestapt, ik sequence alles Live nu.

Grtz. Ronald.

hmm leuk maar meer ook niet eigenlijk. het houdt me niet echt vast om te luisteren

leuk.. mooi intro enzo.. en het komt nog wel mooi op hang maar dan wordt het stilaan saai
beetje veel anticlimaxen enzo..

Welke kloon(en) gebruik je?

Gebruikt :

JP8000
Procussion
Sherman
PSR36
Vintage keys
Nova

Back