text to speech :)

Met TextAssist zijn ook hele leuke dingen te doen, helemaal omdat je daar behoorlijk wat controle over de stem hebt. We kennen waarschijnlijk nog wel de versie van TextAssist die bij de diverse SoundBlasters werd geleverd. In die tijd waren ze al zo ver dat ze de computer konden laten 'zingen' (nouja...zingen?). Bij de meeste TTS applicaties zie ik enkel een paar standaard stemmen en is de tonatie niet echt afwisselend. Best wel jammer eigenlijk.
Nu nog een TTS app die je met MIDI of VST kunt synchen 8)

Re: text to speech :)

Origineel geplaatst door actionHank

party boy

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

DE PartyBoy-soundtrack van JackAss...

RULEERT!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF

:d :d :d :okdan:

Origineel geplaatst door udodance
deze is echt te gek!... niet normaal hoe echt het klinkt!...zelfs vlaams en nederlands klinken perfect!

hij idd wel kewl, maaruh de nederlandse heeft wel een vreselijke stem, echt zo'n stem die je ook hoort bij de video's van je auto theorie examen, bij het CBR

Origineel geplaatst door actionHank
hij idd wel kewl, maaruh de nederlandse heeft wel een vreselijke stem, echt zo'n stem die je ook hoort bij de video's van je auto theorie examen, bij het CBR

Denk je soms dat die bij het CBR geld gaan uitgeven aan iemand om dat in te spreken, als er zulke internetsites zijn ;) ;);)

Origineel geplaatst door udodance
deze is echt te gek!... niet normaal hoe echt het klinkt!...zelfs vlaams en nederlands klinken perfect!

lennert en hauspie (nu scansoft) zijn ook de toppers op spraakgebied

ik doe op dit moment een onderzoek naar natural machine dialogue

das oooook erg cool .. maar zeer pittig
dit terzijde ... :P

Laatst gewijzigd:
texttospeech
maar is al zon zelfde tread over benni ff zoekfunctie gebruiken

't zijn de stemmen van apple's simpletekst e.d.
zitten al jaren standaard in een mac. :)

kijk dat mag ik wel... gewoon met iets wat al tijden bestaat zo iets creeren.

ff offtopic: dobre hoe gaat het met de aus. dame?

Origineel geplaatst door farlukar
>> klik mij! <<

threads zijn nu samengevoegd dus de link van farlukar wijst naar deze thread dus naar hier

Back