Was ook weer met iets bezig, zeg maar wat je er van vind 
Alles is welkom !
BVD, Martijn
Download Edge D - Reality

Alles is welkom !
BVD, Martijn
Download Edge D - Reality
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

, welke apparatuur gebruikte je???
Origineel geplaatst door dione
klinkt okee.....lekkere kick....
alleen wat meer variatie qua geluiden zou niet verkeerd zijn....en niet twee keer zo'n alfa-juno melodielijn....( persoonlijk vind ik 1 keer al teveel,maar smaken verschillen...)
als je het arrangement wat aanpast is er vast wel een labeltje voor te vinden...
en ja mw3003,het klinkt idd errug Ruffneck-achtig.....
Origineel geplaatst door mw3003
heb puur uit frustratie de zooi maar bij 5th gear uitgebracht.
gr.
mw
...)
Origineel geplaatst door dione
titelcontract ja......met dat ene regeltje : "de artiest verbindt zich tot een optie op een volgend produkt" ( of zoiets )....wat inhoudt dat als je weer wat maakt,dat het eerst naar hun moet....( ik wil je niet bang maken hoor,maar zo werkt dat doorgaans bij 5th gear.....)
niet lid van de Buma/Stemra ? Da's stom,want je krijgt van de Stemra nog meer geld dan van 5th gear zelf ( dat doen ze altijd netjes ...)....misschien niet meteen,maar in de komende jaren kun je nog steeds bedraagjes binnenkrijgen....en hoe meer nummers je op compilaties hebt staan,hoe meer dat wordt...ik heb al jarenlang geen nieuwe nummers meer aan 5th gear gegeven,maar ontvang toch nog enkele honderden euros per jaar aan Buma/Stemra van 5th gear dingen....
)Bij 2 min. 18 sec. komt die melodie er echt heerlijk duister in. Ik zou hem alleen iets eerder al een keer omhoog trekken met de filters en dan weer een keer terug het diepe in en dan BOEEEEEM come ooooooon.....Origineel geplaatst door alexander1982
Ondanks dat ik zometeen ga klagen wil ik eerst zeggen dat het een goeie tracks, iets wat ik nog niet heb kunnen maken. Mijn complimenten
Nu de klachten
Ik zou wat meer variatie in het melodietje doen wat je voor de intro gebruikt. het hoeft niet eens zo gek veel meer maar ik geloof dat hij nu ongeveer de eerste 1.30 minuut met precies hetzelfde melodietje doorgaat
Ook zou ik persoonlijk wat meer met de kick spelen (EQ en elende)vooral in het begin zodat je opbouw wat beter is naar je eerste melodie
Sommige snare fills had ik iets anders gedaan
Ga zo door dan komt het ongetwijfelt goed
Succes
) wat kleine aanpassingen kan je hier wel iets mee bereiken.
Heb je die kick door een tubefilter gejaagd?