80s movie soundtrack

Bass

Gepokt en gemazeld
dus dat, na het zien van een lekkere 80s film haha...

meningen? hoeft niet mag wel :)

Attachments

• 80smovieST.mp3
    4,2 MB · Bekeken: 55
wat meteen opviel; de tom is gortdroog... de leadsynth speelt iets te veel riedeltjes door elkaar soms, geef een lichtelijk slaapverwekkende sleur...
het thema herhaald te veel, er worden wel af en toe een aantal sporen gemute maar dat maakt het toch allemaal niet echt spannender ofzo...
het had gevarieerder gemogen, bij een 80's track verwacht ik minimaal 3 verschillende parts/thema dingensen...
ik vond het al met al niet zo heel erg bijzonder eigenlijk, ik had iets meer verwacht na het lezen van "80s"...

welke 80's film had je gevoyeurd dan? :D

Laatst gewijzigd:
De sounds zijn spot on wel, maar een beetje reverb hier and daar had wel gemogen. Is het soms Blue Thunder die je gezien hebt? :D

haha nee beverly hills cop..
hmm mja waarom post ik dan ook niemandalletjes zo laat op de avond :?

Het thema is goed, er mag wat meer release op die lead sound, de claps klinken een beetje mager, met wat meer bling bling en goeie productie technieken zou hier wel wat van te maken zijn.

(al vind ik die baseline niet heel spannend, maar daar valt nog wel wat aan te doen)

ach ja dit zijn dingen die ik diep in de nacht in elkaar flans na het zien van een film en na een paar wijn en dan op SF plemp haha... daar moet ik toch eens mee ophouden :D

je kan idd beter een nummer een dag later nog eens nuchter beluisteren en daarna besluiten of 'ie wel of niet geschikt is om te delen... *hips* :mega:
het is te horen dat er niet al te veel aan de mix is gedaan, vandaar dat de sounds ook niet helemaal uit de verf komen zoals ze zouden moeten ofzo...

ik vind de sounds wel leuk hoor
beetje vet mixen
wat meer edits in de beat en die een tikkie aggressiever maken. vuig
:)

ach ja dit zijn dingen die ik diep in de nacht in elkaar flans na het zien van een film en na een paar wijn en dan op SF plemp haha... daar moet ik toch eens mee ophouden :D

ja goed gedacht , slecht voor de gezondheid ook,hou ermee op en stuur maar al die flessen wijn naar mij toe ;)

btw,zit er die arp 2600 in?

Back