Child of arT
Ouwe rot
Als je het zo benadert dan heb je inderdaad de best te editten FM-synth! Hier kan geen enkele DX of TX of SY tegenop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Beetje rare vraag vind ik, maar ik begrijp de lastigheid hierbij. Toch ...[FM] Welke FM synth is het best te editten dmv de hardware interface...
Als de DX200 zoals de AN200 is = Een aantal knoppen voor een aantal functies. En veel dingen kan je enkel via software editten (en dus zelfs niet mogelijk via een obscuur menusysteem).Wat is er raar aan de vraag? Het is nu eenmaal zo dat FM synths van elkaar verschillen in toegankelijkheid van het editten. Dat het een altijd een werkje blijft omdat het om FM synthese gaat, ja akkoord. Opvallend dat nog niemand voor de DX200 heeft gekozen. Dat is imho de enige die realtime controls heeft toegevoegd met een soort knop-per-functie indeling. Iemand ervaring met editten op een DX200?
Net even getest, werkt op XP, als je dat wenste te weten....de TX81Z Programmer... k Heb wel geen idee dat't op >XP draait,, of OSX
zo is het maar net idd... want als je pcies weet welke parameter je moet hebben om het geluid dusdanig aan te passen dat het ongeveer overeen komt met het idee dat je in je hoofd hebt dan gaat het allemaal nog wel redelijk vlot... echter iemand die maar wat aankloot heeft nutuulk voor elke para een dedicated knopje nodig zodat 'ie minder lang nodig heeft om nog steeds op een geheel uit de wilgen geplukte sound te komen waar totaal niet over nagedacht is nutuulk...Voor mij is het veel belangrijker om de technologie van een synth te weten en dan in de praktijk te brengen. En dan boeit het me niet hoe de interface van een synth is.