DOMINATOR HOOVERSOUND SAMPLES!!

TIAN

Stamgast
Hallo beste forum leden,

Wie o wie kan mij helpen aan de 2 hooversounds van human resource the dominator om te samplen. Het liefst afkomstig van de roland alpha juno 1 maar met andere ben ik natuurlijk ook tevreden.
Je zou mij er in iedergeval een heel groot plezier mee doen!
Alvast bedankt!

:-D

Zou ik graag direct voor je willen opnemen, maar ben @ work.

Vanavond kan ik hem samplen, en ja, hij is echt nagenoeg identiek aan de originele!

Wiiiiiiieehhhhiieeeuuwwwwwwwwwwwwww

en ja, hij is echt nagenoeg identiek aan de originele!
aiaiai, nee dus,, soit, tegenwoordig horen ze dat toch ni meer,, ALLES is gewoon weg Sylenth1 "Quality" ..

Bedankt voor jullie snelle hulp allemaal ik ga ff aan silverbullet76 vragen of hij ze voor mij wil opnemen/samplen!

Thanx!!!

in de eerste bank van U-HE DIVA rechts onderaan. En er zitten nog meer van dat soort presets in onder namen als Hoover en Rotterdam. Toch wel de beste sound van allemaal

waarom wil je samples ?

tja, da's gewoon ni te vergelijken !! De Amiga Paula VS Sylenth !!!??

Ik heb er 2 tweakizers achter gezet, met mss wel 50.000 geripte samples van aminet modules,,
en verder stuur MED-SS alles aan via Midi, ook Sylenth, ook een alpha juno..

Soit Sylenth vind ik wel bruikbaar, maar tja,,,
Gewoon als een goedkope VST met duizende en duizende Presets..

Misschien dat deze je bevalt?
Hij is dus vers uit de sylenth1 en een heel klein beetje bewerkt om een ander resultaat te bereiken.
Gesampelt op B4
Tussen de -3 -4 DB

Attachments

• Dominator Screech.wav
    1,2 MB · Bekeken: 102
DJGawain;1597398 15 jarig geobsedeerd hardcore makertje die niet zal rusten tot hij zijn platencontract binnen heeft. [/QUOTE schreef:
Dit viel me op. Het is een nobel streven alleen zou ik dan kiezen voor een andere muziekstijl, want met hardcore is geen droog brood meer te verdienen vrees ik en de platenncontracten liggen daar zeker niet voor het oprapen. (hardcore is een gepasseerd station mijns inziens)

btw: het zou mooi zijn als je idd weer platen zou maken (algmeen). Vinyl is ten slotte een mooi product, veel mooier dan saaie cd's of erger kille mp3's

Was even off topic ;-)

Paul

bwa,

alé, hier m'n apha juno 1 met de hoover patch
al ist niet de 100% exact originele, voor zover ik me nog kan herinneren.. Die kun je mss best samplen
Al is't wel heel intressant om de patch rechtstreeks uit de juno te kunnen blijven halen, met als z'n tweak features,,

http://www.stephenm.be/sf/A-juno1-Hoover-Stephen.WAV

Laatst gewijzigd:
Dit viel me op. Het is een nobel streven alleen zou ik dan kiezen voor een andere muziekstijl, want met hardcore is geen droog brood meer te verdienen vrees ik en de platenncontracten liggen daar zeker niet voor het oprapen. (hardcore is een gepasseerd station mijns inziens)

btw: het zou mooi zijn als je idd weer platen zou maken (algmeen). Vinyl is ten slotte een mooi product, veel mooier dan saaie cd's of erger kille mp3's

Was even off topic ;-)

Paul

Je kan toch ook een platencontract willen zonder winstbejag, of mag/kan dat in 2013 niet meer? Ik zou ook best een plaatje willen uitbrengen, en hoef er niets aan te verdienen!

Back