G
Guest
Guest
Jawel hoor, gebeurt genoeg...........maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit viel me op. Het is een nobel streven alleen zou ik dan kiezen voor een andere muziekstijl, want met hardcore is geen droog brood meer te verdienen vrees ik en de platenncontracten liggen daar zeker niet voor het oprapen. (hardcore is een gepasseerd station mijns inziens)
btw: het zou mooi zijn als je idd weer platen zou maken (algmeen). Vinyl is ten slotte een mooi product, veel mooier dan saaie cd's of erger kille mp3's
Was even off topic ;-)
Paul

Ik kan er niks aan doen, ik combineer echter in mijn muziek stijl wel veel genre's om zo mijn eigen specifieke stijl te ontwikkelen. Mijn globale kennis van de hardcore scene is opzich breed genoeg om het te begrijpen. Dus misschien is het nog een droombeeld, maar ik ben 15 en heb dus nog heel wat jaar om mijn doel te bereiken 

dedicated aan de hardcore![]()
Misschien dat deze je bevalt?
Hij is dus vers uit de sylenth1 en een heel klein beetje bewerkt om een ander resultaat te bereiken.
Gesampelt op B4
Tussen de -3 -4 DB
Dat is om te beginnen alvast een hele goede instelling! Zonder toewijding wordt het vaak niks.
Misschien dat deze je bevalt?
Hij is dus vers uit de sylenth1 en een heel klein beetje bewerkt om een ander resultaat te bereiken.
Gesampelt op B4
Tussen de -3 -4 DB
Bijgevoegde bestanden:
Bestandstype: wav Dominator Screech.wav (1,15 MB, 16x gelezen)

Mooi gedaan HUEY
Deze is zo goed als identiek!

Mooi gedaan HUEY
Deze is zo goed als identiek!
Das een hele dikke Huey!
Zo goed als? Het is de zelfde fabriekspreset uit exact de zelfde bak![]()
En zoals beloofd nog een dominator hoover sample rechtstreeks uit de
Roland Alpha Juno 2![]()