DOMINATOR HOOVERSOUND SAMPLES!!

Jawel hoor, gebeurt genoeg...........maar dat is niet voor iedereen weggelegd.

Dit viel me op. Het is een nobel streven alleen zou ik dan kiezen voor een andere muziekstijl, want met hardcore is geen droog brood meer te verdienen vrees ik en de platenncontracten liggen daar zeker niet voor het oprapen. (hardcore is een gepasseerd station mijns inziens)

btw: het zou mooi zijn als je idd weer platen zou maken (algmeen). Vinyl is ten slotte een mooi product, veel mooier dan saaie cd's of erger kille mp3's

Was even off topic ;-)

Paul

Ik weet dat de platencontracten zeker niet voor het oprapen liggen.
Dat is de reden dat ik ook minimaal 3 uur per dag aan het producen ben. Ik zit nu in het 4de jaar van het VMBO en daarna wil ik audio/visueel gaan leren op het deltion.
Dus vanuit die school zal ik ook wat mee pakken uit de muziek wereld. Ik weet dat vele hardcore DJ's zijn gestopt met werken omdat ze wel degelijk hun brood kunnen verdienen met hardcore :)

En tsja, zomaar een ander genre gaan maken is opzich te doen, maar ik ben echt dedicated aan de hardcore scene :) Ik kan er niks aan doen, ik combineer echter in mijn muziek stijl wel veel genre's om zo mijn eigen specifieke stijl te ontwikkelen. Mijn globale kennis van de hardcore scene is opzich breed genoeg om het te begrijpen. Dus misschien is het nog een droombeeld, maar ik ben 15 en heb dus nog heel wat jaar om mijn doel te bereiken ;)

Bedankt voor de intresse trouwens ;)

Misschien dat deze je bevalt?
Hij is dus vers uit de sylenth1 en een heel klein beetje bewerkt om een ander resultaat te bereiken.
Gesampelt op B4
Tussen de -3 -4 DB

Als ik dit vergelijk met het origineel komt het wel aardig in de buurt maar dan wel met dat typische digitale ruis effect wat alle "dikke" en "brede" leads in VA en softsynthland hebben. Bak effecten er over heen. Maar goed genoeg voor de meesten denk ik.

Geef hem eens droog of alleen met chorus?

Ik heb de standaard preset van de Sylenth1 voor je gesampled, in een paar nootjes.

Mocht je ze langer willen, of met of zonder bepaalde FX, zoals Chorus en Reverb, laat maar ff weten.

Standaard staat aan in deze preset : Chorus, EQ, Reverb en Compressor.

Attachments

• Hoovers.wav
    4,1 MB · Bekeken: 95
Misschien dat deze je bevalt?
Hij is dus vers uit de sylenth1 en een heel klein beetje bewerkt om een ander resultaat te bereiken.
Gesampelt op B4
Tussen de -3 -4 DB
Bijgevoegde bestanden:
Bestandstype: wav Dominator Screech.wav‎ (1,15 MB, 16x gelezen)

Niet slecht voor Software maar das de VA JP8080 ook wel n beetje natuulk maar doet dat best goed (slechts 5 minuten proggen was dat).

Zou zeggen use and abuse de voorbeelden hier, en de hoovert wordt niet alleen in hardcore gebruikt he.. Lady gaga kan er ook wat van, softy unlimited,.... :duivels:

Mag ik iedereen heel hartelijk bedanken voor jullie meedenken/maken/samplen van de hooversounds!
Ontzettend tof van je/ jullie!

Attachments

• phutura.jpg
    phutura.jpg
    52,8 KB · Bekeken: 95
Back