Record output in mixer

Als het je nu alleen gaat om het opnemen van geluid zou ik gewoon een verloopkabel van goede kwaliteit kopen waarmee je de uitgang van je mixer kan verbinden aan de ingang van je computer. Dan ben je met 10-15 euro wel klaar denk ik. Wanneer je dan tegen problemen aanloopt of merkt dat je hogere eisen stelt, kan je altijd nog een geluidskaart kopen.

Dit lijkt me een goeie tip.

Kan je voorlopig toch opnemen voor weinig geld, kan je doorsparen en over een tijdje als je nog steeds dedicated bent een goeie interface kopen.

O jee, ik voel een Behringer discussie aankomen :).

:koffie:

de beste jongen, mixed mp3's op een budget mixer, heeft geen budget voor apogee/rme, en zal dus moeten roeien met die riemen die hij heeft.

Dan is die behringer een prima geluidskaart.

Als er een discussie zou komen, zorg dan eerst dat je de zwakste schakel verwijdert.

ga dan maar 192kHz 32 bit Wav op een analoge SSL mixen, kijk dan maakt het uit welke geluidskaart je hebt.

Ga je 256kbps mp3 op een budget numark mixertje mixen? Dan is dit toch een prima oplossing. Geen discussie over mogelijk :D

lees dan ook even de lovende review: http://nwavguy.blogspot.nl/2011/02/behringer-uca202-review.html

en vooral dit:

"BOTTOM LINE: If you your PC has marginal line outputs to feed an outboard sound system, amp, use for measurements, etc., the UCA202 is a bargain and offers significantly better performance than most built-in sound hardware. "

Ik heb niks tegen Behringer SynnyS hoor :).

Maar je weet vast hoe het hier vaak gaat zodra Behringer ter sprake komt.

ooh ik heb best wel wat tegen behringer, genoeg slechte ervaringen mee gehad :D

En ik weet inderdaad hoe het gaat hier omtrent het merk, maar als de jongen in kwestie zegt het liefst 25 euro uit te geven, dan is een interface van 24,90 wel een uitkomst dacht ik toch zo :D

Plus, ik heb hem zelf ook, om mijn media server aan mijn versterker te hangen, en hij voldoet prima om wat mp3's in de woonkamer af te spelen.

Hehe, dat ding past inderdaad in mijn budget, maar waarschijnlijk is het geluid nog slechter dan die van 37 euro.
En ik vind dat ding echt afschuwelijk lelijk haha.

Hehe, dat ding past inderdaad in mijn budget, maar waarschijnlijk is het geluid nog slechter dan die van 37 euro.
En ik vind dat ding echt afschuwelijk lelijk haha.

ik verwacht eerlijk gezegd dat ie absoluut niet onder doet voor die van 37 euro.
En tja een interface hoeft nou niet echt mooi te zijn lijkt me...

ik zou zeggen koop dat ding gewoon, bevalt het niet verkoop je hem op marktplaats voor 18 euro ofzo, dan kost je dat hooguit 7 euro.

Yes, thats true.
Ik wacht tot volgende maand dat ik weer geld heb.
Dan zal ik kijken welke interface ik ga kopen.
Bedankt voor de informatie :)

Ik moet zeggen dat de reviews van de American Audio Genie Pro USB geluidskaart wel goed zijn.
Zou het echt een onverstandige stap zijn om deze aan te schaffen?

Haha te laat, mn vader heeft al een bod uitgebracht op een tascam 144 mk.
Dit word weer schulden haha

Back