Waldorf Blowfeld en Juni 60 :)

Valt me de laatste tijd op op Marktplaats. Mensen die niet eens de juiste naam van het produkt kunnen schrijven, terwijl het toch duidelijk op de foto staat. Een Waldorf Blowfeld en een Juni 60 (de Juli was al verkocht): :D

Valt me de laatste tijd op op internet. Mensen die amper kunnen schrijven, terwijl ze toch naar de lagere school zijn gegaan. *

Niet alleen de laatste tijd hoor... maar meer en meer.
* In het algemeen; ik heb het niet over Wardo ;)

er staan idd nogal at sintersijzers op mp en met mini ook nog ;-)
en multicimbraal natuurlijk

Veel aanbod ook dat 'in goede staat verkeerd' Met een gebrek dus, waarschijnlijk.

Daarnaast natuurlijk het spul waarvan 'kenners weten waar het over gaat.' Dat hoef je dan dus ook niet te vermelden.

En dan de mensen die 'met veel pijn in hun hart' hun spul aanbieden. Dan zou ik eerst eens goed nadenken of die € 100 tegen die fysieke narigheid opweegt.

is het niet product?

Dat is de nieuwe spelling. Tot 1995 was zowel product als produkt juist. ;)

http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/product-produkt

Valt me de laatste tijd op op internet. Mensen die amper kunnen schrijven, terwijl ze toch naar de lagere school zijn gegaan. *

Niet alleen de laatste tijd hoor... maar meer en meer.
* In het algemeen; ik heb het niet over Wardo ;)

Mijn formulering verdient ook niet de schoonheidsprijs, maar ik begrijp niet dat iemand Blowfeld schrijft en het naderhand niet herstelt. Je zou bijna gaan denken dat men het moedwillig doet om op te vallen. :)

Laatst gewijzigd:
er wordt ook heel veel aangeboden dat helemaal niet bestaat, ook al is het correct gespeld. gewoon om mensen uit de tent te lokken of de advertentie aan te grijpen om een ander dwars te zitten.

het gaat van dyslectisch naar compleet gestoorde gefrustreerden. marktplaats brengt de mensheid in alle facetten dichterbij. en dan zijn onderwijs en geestelijke gezondheidszorg nog goed geregeld in Nederland.

Waar ik me ook mateloos aan iriteer is mensen die pendaal zonder N schrijven.
En wat me ook ergert is dat er regelmatig gesproken wordt over "de prijs kost duur".
Terwijl we allemaal weten dat dat dubbel op is. De prijs duur is -of- iets kost duur.

Inwachting op de volgende post verblijf ik in mijn reactie...geloof ik...deslaniettemin..

Laatst gewijzigd:
En Jukiter-8 heeft al een bod op de Juni-60 gedaan.

juki ter haha
..iig is de blofeld leuke suynth jaha
wel tegen welke prijs
?

en de juno 60 vooor 750 =total nie intressantnie ...vinnik
goudzoekers
500 max
*D

... en dan zijn onderwijs en geestelijke gezondheidszorg nog goed geregeld in Nederland.

Als ik hier op straat om me heen kijk dan kan ik dat helaas niet beamen.

Je doet het zelf ook Wardo...of moet het Weirdo zijn??? (ik hoop dat je de grap ervan in ziet) :-)

Maar inderdaad erg slecht, ik lees meestal alles nog even na voordat ik post (soms in je enthousiasme gaat er wel eens wat fout).
Maar met name productnamen die verkeerd worden uitgesproken of geschreven kan ik me best wel aan ergeren. (behalve Moog of Moek, die zit er al zolang verkeerd in.....)

"met pijn in het hart" moet je lezen als "vorige week voor 50€ minder gekocht".

Nog eentje: "Verder in goede staat." zonder dat er een omschrijving van een gebrek -of uberhaupt geen andere omschrijving- aan vooraf gaat die de "verder" rechtvaardigt. bv "Te koop: Korg MS20. Verder in goede staat."

Back