ik heb de feeback echt nodig please give it to me :P

Ik hoor een hoop bekende preset soundjes :-P

Euh 't klinkt best aardig vanuit een "commerciele" invalshoek kwa soundjes en truukjes enzo. Is met wat werk best wel een leuk clubplaatje van te bakken denk ik. Maar.... het iis zoals al eerder is gezegd een grote brei aan (preset?) geluiden zonder enige detailering. Het effect is dat ik werkelijk geen ene reet versta van de vocals en me afvraag of ik soms naar een radiostation zit te luisteren terwijl ik een tunnel door rij ofzo. Dat gaat heel erg snel irriteren. Doe es even mixing 101 opzoeken ofzo.

Inhoudelijk wil ik nog even opmerken dat je droppie rond de eerste minuut in de daarop volgende seconden niet waar maakt. Ik verwacht dat t daar helemaal los gaat en dat gebeurd niet. Wel aardig zuipavondplaatje maar geen echte uitschieter vind ik.

Dus.. not bad, maar dr is nog wel wat werk te verrichten.

pablo de mode wat zeg je nou bakherie het is 100 keer beter dn wat jij met je stem produceeert waar ongeveer 90 procent vals in is dus ff normaal

Wat een belachelijke reactie
Pablo is iemand die altijd heel netjes kritiek geeft op allerlei tracks en een gewaardeerd lid
Jij diskwalificeert jezelf wel enorm zeg.
Ik zeg: excuses op z'n plaats

Vergeet niet dat je nadrukkelijk vraagt op feedback en we zijn hier geen familie of vrienden die alles maar goed vinden omdat je familie of vriend bent.

Hele kinderachtige reactie inderdaad. Ik zou bijna zeggen dat we hier met een puber van een jaar of 15 hebben te maken.

Paul

Volgens mij maakt pablo een grappig bedoelde opmerking over het 'genre / stijltje' en nam TS aan dat het om specifiek om hem ging? Verder was hij gewoon bemoedigend, dus idd beetje overdreven reactie.

Maarja, back on-topic:

Ik heb geen idee wat er met de vocals is gebeurd, heb je deze er later bij gemixed? (het klinkt een beetje alsof ze de rest niet in de weg mogen zitten)
Misschien kun je daar alle plugins / effecten afhalen, deze centraal pannen. Een bassdrum erbij, en misschien een lead synth, en dan langzaam je andere sporen een voor een toevoegen, om zo je mix op te bouwen rond die 3 hoofd elementen.

wat jij met je stem produceeert waar ongeveer 90 procent vals in is dus ff normaal

Ehhh... sorry??

Nou is het genre waarbinnen PabloDeMode muziek maakt zeker niet mijn favoriet, maar ik heb enkele van zijn nummers beluisterd en ik vond, naast de muziek, ook zijn stem (het is toch wel die van jou hoop ik Pablo :D) uiterst aangenaam om naar te luisteren.

Beetje raar dat je om feedback vraagt, wat gegeven wordt, en dan een grote mond opzet tegen Pablo. Met ongegrond argument ook nog naar mijn mening.

Ander punt is dat de synth die er als 2e bij komt (die stabs) erg vaag klinkt, ongedefinieerd misschien. Alsof het door een fuzz is gehaald, en het laag en hoog eraf is. Volgens mij zit dit ook wat van de andere elementen in de weg. Wellicht kun je een ander geluid daarvoor proberen - of 2 layeren, met een duidelijker / schoner laag, en een duidelijker hoog. Het mid - hoog kun je zelfs naar buiten pannen om ruimte te maken. Hetzelfde geldt eigenlijk voor je bassdrum. Die is een beetje dof en lang , maar klinkt hier ook een beetje vervormd. Nu hoeft hij niet scherp en kort te zijn natuurlijk, maar nu vind ik hem een beetje ondergesneeuwd en tegelijkertijd veel ruimte in beslag nemen.

(Ik vind het overigens wel een aardig concept, ook al is het niet echt mij muziek. )

pablo de mode wat zeg je nou bakherie het is 100 keer beter dn wat jij met je stem produceeert waar ongeveer 90 procent vals in is dus ff normaal

Behalve dat je hier PabloDeMode zijn reactie misinterpreteert, is jouw muziek alles behalve beter dan die van hem, inclusief zijn stem.

Als ik uit ga van je uitspraken in je andere topics, heb ik het idee dat jij je eigen muziek behoorlijk overschat wat muzikaliteit en kwaliteit betreft.

Is niet kleinerend of uitlokkend bedoelt overigens.

ik hoor hier een conflict opkomen tussen levens wijze * . "geen van beide is super goed. het is gewoon erg leuk gedaan". wat ik denk dat je meer gebruik moet maken van sidechaining zoals je dat hebt gedaan met de sounds "reso" maar dan op de stem. die drukt dan de muziek weg als je zingt en blijft het volume de zelfde hoogte. dat word ook bedoelt met dat het een beetje vol is. dat kan je ook doen met overheersende andere geluiden en krijg je ruimte. SPACE

*maar ik zit nu onder het bureau want ik zie de bui al hangen dat er wordt geschoten door de gangstarappers.

Volgens mij durft geen ene Gangster Rappert de enige echte oppergangster te beschieten, toch Dre?

precies, schot in de roos silverbullet

Het is net Partysquad maar dan met alle kanalen M A X I MA A L open
Klinkt alsof het gemixed is door een dronken aap met gehoorbeschadiging

ow Dion wat doe je nou? :stupid Je kreeg feedback en volgens mij zat er toch wel een kern van waarheid in dat het niet erg aangenaam klonk?
Die latere versie zonder limiter klinkt al stukken beter.. even los van een style isseu.. :engel:
Bak herrie is toch gewoon een geintje over "nieuwe stijlen" in het algemeen? Je voelt je persoonlijk aangevallen maar volgens mij spreekt Pablo in diezelfde post nog zijn waardering uit over je produktiviteit. Dus eh.. doe es rustig en ga je mond spoelen :mega:

Nou, nog even wat inhoudelijks dan. Ben het helemaal eens dat het beter gemixed kan worden maar vind het wel wat hebben.. *D en eh de vocalen mogen een stuk harder :mega:

Het is net Partysquad maar dan met alle kanalen M A X I MA A L open
Klinkt alsof het gemixed is door een dronken aap met gehoorbeschadiging

Nou nou...

'k Moet zeggen dat ik om die laatste track van Partysquad nog wel kan lachen... nou ja.. na een kratje dan :mega:

Back