Sűrű Csillag

Het klinkt erg pro, vanuit het eerste moment aangenaam, relaxed en technisch gezien goed gemixt (verhouding stem-muziek), waar het altijd vrij lastig is om te doen. Goed bezig.

Dank je Pablo, was ook een genot om dit project te doen.

Ik had alleen een vocaal van Emese om mee te werken en heb mijn visie op het muzikale vlak kunnen brengen (zo veel mogelijk het midden Europese gevoel in tact te laten) buiten de normale paden treden, vaste (westerse) gewoontes los laten.

Mijn dank gaat grotendeels uit naar Emese voor haar geweldige vocale input en vriendelijke en professionele karakter.

Wellicht in de toekomst weer.......

Erg mooi gedaan dan.. zowel qua instrumentarium als compositie :okdan: Mooie vocalen ook.. heb er van genoten :)

:okdan: nice

Mag op een gegeven moment wel ietsje variatie (bij)komen, maar fijn trackie!

:okdan: nice

Mag op een gegeven moment wel ietsje variatie (bij)komen, maar fijn trackie!

Dank je Zoid :koffie:

Variatie... vanuit een westers georiënteerde gedachte wel ja, ik heb de wetten van de Hongaarse volksmuziek genomen passend bij het nummer en tekst en het hierdoor zo minimaal/monotone mogelijk gehouden, kan zijn dat er een "andere" versie komt waarin de cellopartijen een extra lijn krijgen die meer "golvend" is.
Hiervoor heb ik (nog) niet gekozen.

Omdat haar mede bandleden niet heel erg blij waren met de "samenwerking" heb ik helaas moeten besluiten om het op Soundcloud als prive track te houden.... helaas
Zal wel iets te maken hebben met een toekomstige uitgave van dit nummer in een ander jasje...

Staat dus nog wel op SC maar staat niet open voor algemeen luistergenot...

altijd leuk als moezikanten mekaar iets gunnen.....:D

:mega:

Mes, rug, pijn (lijkt kronenburg park wel) en daarom ook een nieuwe link :D

Heb inmiddels :doei: gezegd tegen enige verdere samenwerking in dit project of in een toekomstige samenwerking.... kleinzielig kinderachtig gedoe :stupid

Volgens mij mag je wel remixen als je de bron meld, er geen geld aan verdiend en het niet distribueert..... :D

https://soundcloud.com/warehousegrooves/close-star-ma5a-mix

Back