Aandachtspunten MS20

Of je dropt hier een berichtje en maakt een ander er blij mee:)

Gisteren gezien en vandaag gebeld.. How?
Sorry deze ging ik echt niet delen.. Wil zelf een echt MS20 en zeker als ik er een MS50 bij krijg om de kosten eventueel volledig te dekken..
Heb al een legacy maar plugin werkt niet gelijk ik wil. En esp aansluiten op een gitaar zou ook vet zijn. :P

Denk dat als je iemand getipt had dat je een ms50 voor 950 wist en dan zelf de ms20 wilde houden (open kaart) dat je nu thuis een ms20 had staan.....

Volledig met eens.. Maarja ik ben 18 (Al op hogeschool) en woon nog thuis.
Al is mijn geld wel door mij beheerd toch kan ik er niet meedoen wat ik wil..
Ouders weten niet over wat het gaat dus die denken dat het een opvlieging is of zoiets.. :stupid

Nog een paar jaar.... :D

Ik heb, lang geleden, mijn ouders (lees moeder) gestrikt door te zeggen dat ik een muziekinstrument wilde kopen.

Denk dat als je iemand getipt had dat je een ms50 voor 950 wist en dan zelf de ms20 wilde houden (open kaart) dat je nu thuis een ms20 had staan.....

Dat weet ik wel zeker, dan had ik nu een MS-50 en kon Dubluv zijn 20 in termijnen afbetalen. Had ik geen seconde over nagedacht...

Iemand heeft een leuke deal gehad.....
Wat is het probleem?
fair van je BRZ :)
Dat weet ik wel zeker, dan had ik nu een MS-50 en kon Dubluv zijn 20 in termijnen afbetalen. Had ik geen seconde over nagedacht...
dat is helemaal mooi..... de gouden tip geven en zelf een aflosregeling erbij krijgen ;)

Laatst gewijzigd:
je bedoeld , dan had hij z'n ms20 en nog 750 euro erbij ? of zoiets ...

Iemand heeft een leuke deal gehad.....
Wat is het probleem?

fair van je BRZ :)

dat is helemaal mooi..... de gouden tip geven en zelf een aflosregeling erbij krijgen ;)

Ik bedoelde natuurlijk niet dat ik uiteindelijk een gratis MS-50 had gehad. Zo wilde ik het wel laten overkomen, de grapjas die ik ben... :)

tuk

tuc-cracker.jpg

Allemaal goed en wel maar wie zou ik in godsnaam kunnen contacteren?
Nog geen echte contacten via synthforum en op minder dan een dag zou hij mij moeten vertrouwen en omgekeerd plus er met akkoord gaan.. :P

Ja aan zoiets dacht ik ook meer :D

Misschien vertrouw ik mensen "te" snel/makkelijk..
Ik verstuur altijd eerst, b.v. MIDI kitjes voor de Monotribe, rn als ze op de bus zijn wil ik pas dat er geld word overgemaakt.
Dit is tot nu toe altijd goed gegaan (6 batches van 15 per batch (90 in totaal)).
Zo wil ik graag met mensen omgaan en zo wil ik dat mensen met mij omgaan. Als iemand me dan een keer naait, jammer dan. Zijn verlies.

Misschien vertrouw ik mensen "te" snel/makkelijk..
Ik verstuur altijd eerst, b.v. MIDI kitjes voor de Monotribe, rn als ze op de bus zijn wil ik pas dat er geld word overgemaakt.
Dit is tot nu toe altijd goed gegaan (6 batches van 15 per batch (90 in totaal)).
Zo wil ik graag met mensen omgaan en zo wil ik dat mensen met mij omgaan. Als iemand me dan een keer naait, jammer dan. Zijn verlies.

Voorschot zou eigenlijk het beste systeem zijn..
En natuurlijk ga ik ook zo graag met mensen om maar enkel mensen die lang genoeg op synthforum zitten en/of actief zijn. Dat geeft al meer zekerheid.

Back