Wie herkent deze muziek uit ~ 1982

Bijzonder. 'T zal wel iets zijn met extra sensorische perceptie ofzo... :D

Frappant genoeg staat onderstaande bij Youtube zelfs genoemd als "tune van het Zwarte Gat"...

Bijzonder. 'T zal wel iets zijn met extra sensorische perceptie ofzo... :D

Frappant genoeg staat onderstaande bij Youtube zelfs genoemd als "tune van het Zwarte Gat"...

Sorry Hanz, maar dit zijn toch echt twee heel verschillende nummers... Het gaat om het nummer in het eerste deel van het geluidsfragment van TS.

Ja, dat laatste snap ik ook wel... :D
Het was eerder een 'wetenswaardigheid'. Sorry, ik zal het nooit meer doen.
Welk nummer/artiest denk jij eigenlijk dat het is?

Ja, dat laatste snap ik ook wel... :D

Gezien je reacties in dit draadje leek het daar anders verdacht weinig op :D.

Welk nummer/artiest denk jij eigenlijk dat het is?

Die vraag snap ik niet helemaal. Als ik dacht te weten om wie het zou gaan, had ik dat hier toch al gemeld niet waar? ;) ( Vergeef me mijn cynische commentaar, ik heb hoofdpijn en de dokter heeft geen zin).

Nou, vroeg naar bed dan maar.

Tussenstand:
Hans Kennis weet het niet; Ad Bouman en Bart van Leeuwen hebben nog niet op mijn mail gereageerd.
Het begint zo langzamerhand een misterieuze tune te worden!

Ik herken het wel of het lijkt heel erg op een nummer wat ik ken. Maar ik kan je niet 1 2 3 namen noemen. Ik blijf zoeken.

Ik heb het fragment ook maar voorgelegd aan Dokter Pop a.k.a. Gerard Ekdom van 3FM. Hij wordt ook wel de wandelende muziek encyclopedie genoemd dus ik ben benieuwd. Als ook Gerard het niet weet kan ik het misschien nog proberen bij Leo Blokhuis.

Nee, Soundhound en Shazam vinden helemaal niets helaas.

Back