Rise Riddim (instrumental reggae)

Whoa.. lekker exotisch dit.. :) heerlijk die stuwende bas. Gitaarpartijen zijn ook erg cool gedaan :okdan:
Die sidestick heeft een heerlijke punch :) 'k Vraag me af of misschien niet iets teveel aanwezig is in de mix.. maar hij klinkt wel onwijs lekker. :mega:

Ga hier binnenkort es ff met me toeter op jammen 8)

Whoa.. lekker exotisch dit.. :) heerlijk die stuwende bas. Gitaarpartijen zijn ook erg cool gedaan :okdan:
Die sidestick heeft een heerlijke punch :) 'k Vraag me af of misschien niet iets teveel aanwezig is in de mix.. maar hij klinkt wel onwijs lekker. :mega:

Ga hier binnenkort es ff met me toeter op jammen 8)

O cool, laat maar eens horen wat jamt met je toeter. Daar ben ik altijd benieuwd naar. Ik zal de download enable even aanzetten van deze track.

Ja, dit is fijn zeg! Ik zit ziek thuis en baal een beetje, dit past uitstekend: laat de boel maar even de boel. :)

Het geluid dat er op 1:52 inkomt vind ik gewaagd gekozen, iets dat ik niet zo snel hoor in reggae. In het slot lijkt nog iets vreemds te zitten met je kick. Alsof er twee naast elkaar lopen die net niet synchroon zijn.

Al met al prima productie! :okdan:

O cool, laat maar eens horen wat jamt met je toeter. Daar ben ik altijd benieuwd naar. Ik zal de download enable even aanzetten van deze track.

Helaas komende dagen beetje a-relaxed... iets te druk om er lekker te voor gaan zitten.. maar 'k heb net ff vlug kleine snippert gemaakt..
Soort themaatje wat ik wel lekker vond.. ingespeeld in het instrumentale stukje na het intro.. beetje verb en niet teveel geEQed nog.. maar kan er volgende week wat meer aandacht aan besteden en nog wat uitbouwen.. als je 't wat vind tenminste :)

Maar eh.. heerlijke track man!!:mega:

Attachments

• ff wat probere.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 78
Helaas komende dagen beetje a-relaxed... iets te druk om er lekker te voor gaan zitten.. maar 'k heb net ff vlug kleine snippert gemaakt..
Soort themaatje wat ik wel lekker vond.. ingespeeld in het instrumentale stukje na het intro.. beetje verb en niet teveel geEQed nog.. maar kan er volgende week wat meer aandacht aan besteden en nog wat uitbouwen.. als je 't wat vind tenminste :)

Maar eh.. heerlijke track man!!:mega:

klinkt super leuk al man! Eerste associatie bij mij is UB40 die oude LP.. In ieder geval mijn complimenten en ik houd me zeker aanbevolen voor een verdere samenwerking, voor deze track of een nieuwe track in de toekomst wellicht? leuk!

Jemig! lekkere track, maar mix is beetje nasaal / blikkerig, lijkt hoog te missen en veel mid te hebben

EDIT: raar, als ik de mp3 download, klinkt die beter
nog steeds beetje nasaal maar niet zo erg als de soundcloud

Hey.. cool om te horen dat de partijtjes in de smaak vallen.. en wat jammen in de toekomst.. altijd leuk :)
't waren ff vlug een paar takes.. heb em alvast als een stereo WAV geƫxporteerd maar wel zonder reverb.. die zou ik ff kunnen mailen.

Wil sowieso nog kijken of er nog meer bij kan.. ga er na het weekend weer mee aan de slag..

Stuur maar effe een PBtje met een emailadres dan mail ik de voorlopige versie alvast :mega:

Ok cool! mail address on the way.. :-) dan bouw ik vervolgens een nieuwe wav multitrack met jou toeters erbij en die gaan dan richting de DC studio! wordt bijna een synthforum band zo. :D

Jemig! lekkere track, maar mix is beetje nasaal / blikkerig, lijkt hoog te missen en veel mid te hebben

EDIT: raar, als ik de mp3 download, klinkt die beter
nog steeds beetje nasaal maar niet zo erg als de soundcloud

Idd raar, heb geen verklaring waarom de dl beter zou klinken. De mix.. Tsja, daar doe ik nooit echt veel aan. Mijn mix is een combinatie van het arrangement en de sounds die ik daarvoor inzet plus her en der wat verb en delay. Bus compressie erover en klaar is kees. Het teveel aan mid kan ik wel rijmen met de overdreven hifi sound die ik altijd uit mijn momitors hoor als ik daar bestaande muziek op afspeel. Thanks voor je feedback.

Ik zie de multi wel verschijnen. Dan maak ik hem wel vet.

Top!
Ik heb pas Dinsdag weer tijd om er aan te werken maar dat ga ik dan ook zeker de hele dag doen.
Qua arrangement ga ik zorgen dat de horns er mooi in passen en dan zie je de multitrack idd wel verschijnen..:W

Back