Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heerlijk die stuwende bas. Gitaarpartijen zijn ook erg cool gedaan
'k Vraag me af of misschien niet iets teveel aanwezig is in de mix.. maar hij klinkt wel onwijs lekker. 

Whoa.. lekker exotisch dit..heerlijk die stuwende bas. Gitaarpartijen zijn ook erg cool gedaan
Die sidestick heeft een heerlijke punch'k Vraag me af of misschien niet iets teveel aanwezig is in de mix.. maar hij klinkt wel onwijs lekker.
Ga hier binnenkort es ff met me toeter op jammen![]()

O cool, laat maar eens horen wat jamt met je toeter. Daar ben ik altijd benieuwd naar. Ik zal de download enable even aanzetten van deze track.

Helaas komende dagen beetje a-relaxed... iets te druk om er lekker te voor gaan zitten.. maar 'k heb net ff vlug kleine snippert gemaakt..
Soort themaatje wat ik wel lekker vond.. ingespeeld in het instrumentale stukje na het intro.. beetje verb en niet teveel geEQed nog.. maar kan er volgende week wat meer aandacht aan besteden en nog wat uitbouwen.. als je 't wat vind tenminste
Maar eh.. heerlijke track man!!![]()

Jemig! lekkere track, maar mix is beetje nasaal / blikkerig, lijkt hoog te missen en veel mid te hebben
EDIT: raar, als ik de mp3 download, klinkt die beter
nog steeds beetje nasaal maar niet zo erg als de soundcloud
Ik zie de multi wel verschijnen. Dan maak ik hem wel vet.