renepela
Ouwe rot
Ik ben op zoek naar een diy project voor een wavetable oscillator. Helemaal leuk zou zijn als hij ook nog samples kon afspelen.
Ik denk zoiets gevonden te hebben op de website van Marc Bareille.
Hij biedt daar de Quantix-8 aan die deze features heeft en meer.
Ik heb op youtube gekeken of ik voorbeelden kon vinden, maar daar werd ik niet echt wijzer. Een demo met wat gekraak en gepiep en dat trekt me vooralsnog niet over de streep. Ook lijkt het apparaat me wat complex in het gebruik, maar wellicht vergis ik me daar in.
Ik wil graag weten of iemand het ding gebouwd heeft en wat de ervaringen zijn.
Ben ook heel benieuwd naar de klank als wavetable oscillator. Als sample player zijn er wel voorbeeldjes te vinden.
Het ding is ook als quantizer te gebruiken, maar hoe dat werkt snap ik niet zo goed.
Ik denk zoiets gevonden te hebben op de website van Marc Bareille.
Hij biedt daar de Quantix-8 aan die deze features heeft en meer.
Ik heb op youtube gekeken of ik voorbeelden kon vinden, maar daar werd ik niet echt wijzer. Een demo met wat gekraak en gepiep en dat trekt me vooralsnog niet over de streep. Ook lijkt het apparaat me wat complex in het gebruik, maar wellicht vergis ik me daar in.
Ik wil graag weten of iemand het ding gebouwd heeft en wat de ervaringen zijn.
Ben ook heel benieuwd naar de klank als wavetable oscillator. Als sample player zijn er wel voorbeeldjes te vinden.
Het ding is ook als quantizer te gebruiken, maar hoe dat werkt snap ik niet zo goed.