Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh, en een Synton Syrinx is wel interessant?

Niet meer, anders had ik hem wel gehouden, NIET WAAR![]()
Oh, en een Synton Syrinx is wel interessant?
Lijkt mij best een dikke synth hoor die PS3100, niet dat ik hem ga kopen maar wel tof van Dubluv dattie hem even deelt zodat een mogelijk geinteresseerde er wel van op de hoogte is als hij dit topic leest.

Waarom zijn de PS3200 en 3300 veel interessanter dan de PS3100?
ik wordt er niet echt warm van.
ook niet van het geluid.
kijk een ps3300 zal ik graag een tijdje mee stoeien, een 3100 met 1 os is niet aan mij besteed.
te eenvoudig van opzet qua modulatiemogelijkheden hoeveelheid osc filters etc , te ver van het warme moog geluid af of van de kwaliteit van de oude rolands.
ieder z'n meug , gelukkig maar, hij ziet er wel erg keck uit, maar ik heb er ook de plaats niet voor, nog de rug.
sympathiek dat je hem hebt willen delen, ben benieuwd bij wie hij straks boven water gaat komen.

Echt wel een bijzondere bak hoor.. en voor die prijs zie je ze maar zelden.. is dit wel echt btw?? laatste die verkocht waren hadden een andere prijs iig..
Als het geen fake advertentie is gaat hier iemand vast erg gelukkig mee worden..![]()