Korg PS 3100 1750EURO

De foto's en de tekst ziet me er te goed uit om fake te zijn. Maarja misschien is het slimme oplichter :P

je ziet nogal eens goedkope dingen in belgië die nep blijken te zijn, de laatste tijd.
telefoonnummer werkt niet (bij mij althans)

wel jammer, want toch een leuke synth, voor beginners dan, als ik het goed begrijp :Z

Ik vind de foto's nergens elders op internet. Maar als de telefoonnr (0032...) niet werkt, dan vrees ik toch dat het weer nep is.

Alleen al puur aan de hoeveelheid synthesizer die je krijgt gezien is het al een koopje. Dit voor 1750 of een MS-20 voor 1250? Ik weet het wel. Dit klinkt volgens mij echt episch als je volle handen gaat spelen met veel release en ensemble *rolt hoogpolig tapijt uit*

kben niet helemaal overtuigd van mn gelijk ,...maar heb diverse oudere korkies gehad ..
de dv800, zegk niks over ;-]

de sigma ..wreed karrakter dual joysticks
duofoon, denk qa expressiveness een Roland sh3,
- multiple modulation sources lost te kunne laten op diverse onderdelen van de patch,
[ meerdere toonaard switches tegelijk mogelijk , mixage , dat weer niet [organ techniek denik 123?]

oooit eens een es50 laten staan voor 100gld
zitvol met mooie korg filters

een ps serie 3100 synthseizer lijkt me en ultra bak ...multimode reso x3 filter
http://www.sequencer.de/syns/korg/PS3100.html
1osc idd poly mod ;-[
:halleluja
datfilter

Was te verwachten met zo'n prijs!

de prijs niet,omdat die liet shijnen dat hij wist wat hij verkocht,nieuwe houten omkasting ,collectiestuk etc (uit op prive biedingen dus), wel de geschreven franse text daar zat een onlogische fout in voor een kerel van luik...

Godverdomme , vuile Roemenen eerst mijn gsm proberen stelen aan het station en nu mij wat belachelijk maken.. Sorry mensen :( en bedankt Nicolas voor het alert zijn :)

Het lijkt me wel vet als de Roemeen voor de deur van de Albert Heijn met deze Korg zit ipv met z'n accordeon... :biertje:

ik krijg net het bericht dat hij op het moment in manchester woont, toevallig

Back