Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn hedentendage niet veel mensen meer die daadwerkelijk outboard effecten op aux sends gebruiken en weer terug laten komen op een kanaal (feedbackloop).
Ik kan niet zonder. Heeft natuurlijk met muziekstijl te maken. Ik kan mij voorstellen dat Raphie dat niet nodig heeft. Ik heb een aantal jaar geleden geprobeerd om alles mbt effecten in de DAW te doen. Maar ben daar snel weer van terug gekomen. Veel te veel gekut met controllers en instellen van automatisering. Daar ging de spontaniteit van handmatig mixen.
Je bedoelt dat links en rechts pannen anders klinkt op je mixer dan als je hetzelfde doet in ableton?wat ik trouwens merk als ik op mijn tafel links rechts pan de mix toch wat dichter klinkt dan als het uit ableton komt als ik een a/b vergelijking doe... is daar een verklaring voor eigenlijk?
gewoon mijn stereo master signaal uit ableton op 2 mono kanalen op mijn mixer gepanned l/r klinkt ineens een stuk minder open zeg maar, iets nauwer is de mix dan, weet niet precies hoe dat zit.
In een DAW staat dat echt keihard L-R op een mixer niet. Overigens is de Soundtracs die je hebt daar wel heel goed in.