New trancy track (nog nie af)

Xtractah

Ingeburgerd
Hierbij een trackie...Hij moet nog goed gearrangeerd worden en is nog zeker niet af, maar het gaat mij meer om de reakties over de melodie...
Iemand nog verdere suggesties ??

LocoLove

Superveeeeeeet!! Echt heel lekker melodietje. Vooral in het begin. Vind alleen het tweede deel in de derde maat van de melodie een beetje tegenvallen. Misschien dat het beter klinkt als ik er een paar keer naar luister, maar ik kan me voorstellen dat je wilt dat mensen het meteen ok vinden.

Klinkt lekker vrolijk een beetje clubachtig. Ik zou zelf de toonzetting iets veranderen de eerste 2 maten klinken goed maar de 3e en 4e lijken weer teveel op de eerste.

Origineel geplaatst door Zeronski
Klinkt lekker vrolijk een beetje clubachtig. Ik zou zelf de toonzetting iets veranderen de eerste 2 maten klinken goed maar de 3e en 4e lijken weer teveel op de eerste.

Bedoel je dat ie te eentonig wordt ??

Origineel geplaatst door Xtractah
Bedoel je dat ie te eentonig wordt ??

Een beetje wel ik kan me vergissen maar de derde lijkt erg op de eerste maat. Bij de derde verwacht je eigenlijk dat die nog een toontje lager gaat dan de eerste.

idd ze lijken op elkaar.. als je daar nog iets aan doet wordt het zeker weten een super trackie..
ik vind hem echt lekker klinken :)! Ook fijne synth gebruikt.. echt top.. op dat ene puntje na..
het zit net niet tegen de rand aan van de entonigheid..

Nou bedank iig voor jullie reacties!!
Ik had het nog niet zo bekeken .Zelf vind ik het eerlijk gezegd niet hinderlijk dat dat die maten op elkaar lijken omdat ik elders de melodie heb aangepast om het niet te eentonig te laten overkomen, maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen...Ik zal het iig proberen om een kleine verandering aan te brengen...

Origineel geplaatst door Xtractah
Nou bedank iig voor jullie reacties!!
Ik had het nog niet zo bekeken .Zelf vind ik het eerlijk gezegd niet hinderlijk dat dat die maten op elkaar lijken omdat ik elders de melodie heb aangepast om het niet te eentonig te laten overkomen, maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen...Ik zal het iig proberen om een kleine verandering aan te brengen...

Mischien moeten we dan straks de hele track horen om een goed oordeel te geven. Ben benieuwd!!!

Lekker catchy en clubby.

Zonder in herhaling te willen vallen de adviezen over de melo zou ik zeker doen.
Dit is een erg aanstekelijke track en mits slim gearrangeerd zou het best een clubbommetje kunnen worden.

vet hoor:)

hmm zit maar te kloten om een verandering aan te brengen...Valt niet echt mee maar goed...
Even ter verduidelijking : Jullie vinden de 1e & 3e maat te veel op elkaar lijken, maar als ik naar mn arrangement luister, hoor ik dat alleen de 2e & 4e maat hetzelfde zijn...Welke bedoelen jullie nou ???

ik vind het toch wel lekker klinken hoor!

ik denk dat ze bedoelen dat de combinatie van maten 1 en 2 heel erg lijkt op 3 en 4

maar nogmaals, klinkt echt wel catchy, maak dit af :)

Tja ik heb vanalles geprobeerd maar aanpassingen hebben tot nogtoe niet veel goeds gedaan heb ik gemerkt...
Verandering van de melodie maakt het een heel ander nummer vind ik maar het was het proberen waard, maar ik denk dat ik die melodie beter maar zo kan laten !
Heb het ook aan mn vrienden en het label waar ik het ga uitbrengen laten horen en die hadden er verder niks opgemerkt (dit is verder geen aanval op jullie kritiek want waarom zou ik anders iets op dit forum plaatsen ?)

Klinkt lekker... ik zou de slot noot van 'de derde frase' verhogen. Misschien net wat lekkerder..... ??? IMHO :)

Tnx ! Maar ik weet even niet wat je met 3e "frase" bedoelt..?

ok hehehe...Zal nog s een poging wagen...Verhogen dus.....

Probeer het maar eens. Is slechts mijn mening dus (!!!), maar....
Ik denk vooral dat het in het 'vraag-antwoord-gedeelte' beter zal klinken, m.a.w. het meest op zal vallen ;).

Succes, Cozko

Ik zal het proberen..Zit helaas niet in mijn studiootje dus dat zal wel morgenochtend worden....
Idd ...Het 'vraag-antwoord-gedeelte'.... Naar dat woord zat ik te zoeken....:)

Sluit me aan by Faab. Erg catchy tune! Nice work...luister anders eens naar die tracks van g-spot. Heeft vaak ook een beetje van die pakkende tunes in zijn tracks.

Back