Loopje nr. 42

Ik vind het wel mooi dit als ik eerlijk ben. Relaxte akkoorden, alleen dat orgeltje? Misschien een stereo delay over dat orgelgeluid... werkt rustgevend op dit moment deze edit!

Ik vind hem erg leuk, ik zou niets meer aan doen, je bent een stuk vooruit gegaan!

Ojee, het maken van dit muziekje duurt al weer veel te lang!

Toch ben niet helemaal tevreden over sommige geluiden. Ook vind ik de overgangen soms wat lomp...

En de bas is ook wel erg eentonig... :S

Is uw geduld al opgeraakt?

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop

Laatst gewijzigd:
Toch ben niet helemaal tevreden over sommige geluiden.

Ja, dit heb ik ook... ik kan er alleen niet helemaal de vinger op leggen wat deze edit nodig heeft. Deze edit heeft het niet... maar ik kan je ook geen zinnig advies geven hierover!

Ja, dit heb ik ook... ik kan er alleen niet helemaal de vinger op leggen wat deze edit nodig heeft. Deze edit heeft het niet... maar ik kan je ook geen zinnig advies geven hierover!
Nou dat valt dan weer vies tegen........... :-P

Jullie zullen het eindresultaat waarschijnlijk niet meer meemaken..
Mijn internet ga ik opzeggen, omdat ik min of meer failliet ben.. :S

Heb je de vorige edit nog?
Nee.. Ik kijk liever naar de toekomst dan naar 't verleden.. :-P

Er is trouwens niets aan veranderd sinds de vorige...
Behalve dan dat het "orgeltje" een ander geluid geworden is..

Nah ja... dat kan je niet menen! Het was wel in de nacht dat ik je vorige edit heb beluisterd, en het was een lange dag toen voor me.

Ik vind het wel mooi dit als ik eerlijk ben. Relaxte akkoorden, alleen dat orgeltje? Misschien een stereo delay over dat orgelgeluid... werkt rustgevend op dit moment deze edit!

Ik heb hem nu een paar keer beluistert en ik ga absoluut voor mijn eerste quote. Had even vermeld dat je alleen het orgeltje had veranderd, dan was ik heel anders je edit in gedoken... Nu was het voor mij simpelweg een nieuwe edit en ik weet dat je soms totaal je nummers omgooit, en was nu niet die nacht toen. Nee, ik ga absoluut voor mijn eerste quote, zonder enige twijfel.

Vastberaden dat niets je hoe dan ook klein zal krijgen!
Vastberaden ben ik meestal wel. Helaas heb ik op enkele mooie uitzonderingen na, toch wel de indruk dat het merendeel van de mensen in mijn omgeving mij altijd klein proberen te krijgen..... :o:

Een stereo delay op het orgeltje was waarschijnlijk niet een verbetering geweest.....
Dan had ie de stereo gefilterde arp in de weg gezeten...

Maar ik laat het nu even voor wat het is. Heb nu wel wat anders aan mijn hoofd... :S

Vannacht had ik zowaar een droom waarin ik mijn muziek liet horen aan iemand...
"Sorry", zei ze.. "Het is niet echt heel bijzonder.." :-D

Goedemorgen,

@Exoterrestrial: dank, je vleit me! :-D

Toch maar 'n update:

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop

Zo lang het nog kan... :S

Vannacht had ik zowaar een droom waarin ik mijn muziek liet horen aan iemand...
"Sorry", zei ze.. "Het is niet echt heel bijzonder.." :-D

Dit heb ik al heel mijn leven met mijn zus! Die kan werkelijk niet overweg met mijn muziek, het is leuk als je een meisje bereikt wat wel verliefd op je kan worden of is, dan komen je dromen uit Scep!

Back