Child of arT
Ouwe rot
Ik vind het wel mooi dit als ik eerlijk ben. Relaxte akkoorden, alleen dat orgeltje? Misschien een stereo delay over dat orgelgeluid... werkt rustgevend op dit moment deze edit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
werkt rustgevend op dit moment deze edit!
Ik vind hem erg leuk, ik zou niets meer aan doen, je bent een stuk vooruit gegaan!

Toch ben niet helemaal tevreden over sommige geluiden.
Nou dat valt dan weer vies tegen........... :-PJa, dit heb ik ook... ik kan er alleen niet helemaal de vinger op leggen wat deze edit nodig heeft. Deze edit heeft het niet... maar ik kan je ook geen zinnig advies geven hierover!
Nee.. Ik kijk liever naar de toekomst dan naar 't verleden.. :-PHeb je de vorige edit nog?

Ik vind het wel mooi dit als ik eerlijk ben. Relaxte akkoorden, alleen dat orgeltje? Misschien een stereo delay over dat orgelgeluid... werkt rustgevend op dit moment deze edit!
Ja, dit heb ik ook... ik kan er alleen niet helemaal de vinger op leggen wat deze edit nodig heeft. Deze edit heeft het niet... maar ik kan je ook geen zinnig advies geven hierover!
Vastberaden ben ik meestal wel. Helaas heb ik op enkele mooie uitzonderingen na, toch wel de indruk dat het merendeel van de mensen in mijn omgeving mij altijd klein proberen te krijgen.....Vastberaden dat niets je hoe dan ook klein zal krijgen!

.

Vannacht had ik zowaar een droom waarin ik mijn muziek liet horen aan iemand...
"Sorry", zei ze.. "Het is niet echt heel bijzonder.." :-D