ARP 2600 Replica

niet een plaat,maar veel, als het niet bij de fabricant ligt maar puur bij het bedrijf die het inpakt zou het mij verwonderen dat ze alles vergoeden (omwille bvb dat hij geen specifieke verpakkiing instructies heeft voorzien bvb,zou een reden kunnen zijn,dan is alles voor zijn appel,hangt af wat de reglementering is/contracten zijn)

ik hoop het beste,maar eigenaardig sprak hij meteen van een compensatie vergoeding ,en als je dat zegt, dan stinkt er iets,maar wat weet ik niet.

Het gaat uiteindelijk gewoon om een plaat....zal vast wel goedkomen.

Zal allemaal wel, maar je zal er maar met zon krom ding zitten...

Ik ben wachtend op mijn pakket....nog geen T&T code ontvangen dus wie weet istie heel.

Ik heb intussen een email gekregen met de vermelding dat de verzending gestopt is tot de problemen opgelost zijn.
Maandag komt er een update.

Mooi zo, ik wacht liever een week langer met een grotere kans op een goed product te ontvangen.

Een grotere kans zeg ik wel...bij de meeste pakjesdiensten krijgen ze alles naar de vaantjes 8D

ik zie hier dat sommigen al een pakketje hebben binnengekregen..
hoe is dat gegaan dan? heb mezelf toen meteen al op de lijst gezet, maar niets meer gehoord. ik verwachtte eigenlijk iets van een mailtje met: "hoi, je staat op de lijst, als je het geld overmaakt dan...etc."

hoe zit dat nu precies?

Het is ongeveer zo gegaan....

Er is een mailtje gestuurd naar de mensen op de lijst
Dit was begin December als ik me goed herinner.
Blijkbaar heb jij die gemist.
Het mailtje bevatte een link naar een webshop, die slechts enkele dagen open was.

:biertje:

Dat mailtje was overigens niet nodig om in de shop te komen, die was gewoon openbaar. Dat de verkoop gestart was is ook hier in de thread gemeld, want dat was ook het moment dat de prijzen bekend werden. Daar kwam toen nog die hele discussie uit voort over hoeveel Jon eraan zou verdienen :D

Nee, hier heb ik geen mail ontvangen, en ik bewaar echt alles.
Ik dacht dat die webshop enkel toegankelijk was als je op de lijst stond, maar als die nu gewoon openbaar was, dan had die hele lijst verder weinig zin (voor de kopers dan).

Het is een stevig bedrag, maar Jon mag er van mij best wat op verdienen,
hij heeft er gewoon tijd en geld in gestoken.
Ondertussen heb ik hem een mail gestuurd, even afwachten dus! Als het allemaal echt nog heel lang gaat duren zal ik er wellicht toch van af zien.

Ik heb vandaag mijn panel en de pcb's ontvangen......slecht verpakt, maar geen schade.

Jawel. Alleen niet van de case. Dus ik hoop dat die nu daar blijft staan tot het zeker weten goed verpakt gaat worden.

De doos waar ze nu in verstuurd hebben zal ik zelf nooit gebruikt hebben. Erg slap karton en net te klein om de inhoud goed in de bubbele wrap te doen. Was nu erg karig.

Jawel. Alleen niet van de case. Dus ik hoop dat die nu daar blijft staan tot het zeker weten goed verpakt gaat worden.

De doos waar ze nu in verstuurd hebben zal ik zelf nooit gebruikt hebben. Erg slap karton en net te klein om de inhoud goed in de bubbele wrap te doen. Was nu erg karig.

Ah, bedankt. Dus nog niet alles is aangekomen...

Had jij ook hoog bestelnummer? Ik zit net boven de 200, en nog geen trackinginfo gehad.

Mijn invoice eindigt op 174 voor de pcb/panel en de case op 226.

O.k., ik heb een enkel invoice nummer voor de hele set. Misschien is de verzending net stilgezet voordat mij pakket de deur uit zou gaan. Nog maar even afwachten...

Ik heb eerst het pcb panel ding besteld en naderhand had ik zoiets van fokit, de case doe ik er ook bij:)

Er was vanochtend weer een heldere update van Jon waarin hij aangeeft dat de schade ontstaan is bij het transport van leverancier (fabrikant vermoed ik) naar het pakhuis (waar de spullen verzendklaar gemaakt worden, neem ik aan).

Een deel van de kits en behuizingen moet opnieuw gemaakt worden, dat betekent dus voor een aantal mensen vertraging. Desondanks verwacht -ie dat dit snel geregeld zal zijn.

Ik vind trouwens dat -ie de laatste weken prima communiceert. Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Voor hem zelf is dit natuurlijk ook helemaal niet leuk.

Back