ARP 2600 Replica

Er was vanochtend weer een heldere update van Jon waarin hij aangeeft dat de schade ontstaan is bij het transport van leverancier (fabrikant vermoed ik) naar het pakhuis (waar de spullen verzendklaar gemaakt worden, neem ik aan).

Een deel van de kits en behuizingen moet opnieuw gemaakt worden, dat betekent dus voor een aantal mensen vertraging. Desondanks verwacht -ie dat dit snel geregeld zal zijn.

Ik vind trouwens dat -ie de laatste weken prima communiceert. Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Voor hem zelf is dit natuurlijk ook helemaal niet leuk.

Je zult het voorlopig dan nog even met m'n Prodyssey moeten zien te redden :P

foto's

foto's

Zo zien ze eruit...

Attachments

• DSC_0045.jpg
    DSC_0045.jpg
    93,7 KB · Bekeken: 77
  • DSC_0046.jpg
    DSC_0046.jpg
    73,3 KB · Bekeken: 79
Hi,

An update regarding the shipping of the TTSH kits and boxes.

The damages were caused when the supplier sent the goods to the warehouse.
This unfortunately means that some of the kits and boxes have to be remade, the supplier is working on it and I'm expecting a quick and safe delivery.
Because of this there will be additional delays to some orders. I will contact those of you who will be affected separately with more information next week.

I guarantee that everyone will receive what they have ordered, in the condition that is expected.

All units are currently being checked for errors and once I'm done shipping will start again.
This is expected to happen at the beginning of next week.

I can not stress how frustrating this is and I'm terribly sorry for the inconvenience.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Jon
- The Human Comparator

We zien wel :L

Dan ben je toch ook een appelflap als je de hele dag beschadigde spullen staat in te pakken?

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan ?

Oeh, geen idee. Niet echt heel goed bijgehouden. Voor de kale print een uurtje of 12 denk ik, inclusief testen van deelcircuits.

Faders en connectors heb ik echt niet bijgehouden, alleen dat het een beetje tegenviel qua tijd :D Het panel is nogal strak ontworpen, maar er is daarentegen wel iets speling van deze onderdelen in de print omdat boorgaten nou eenmaal iets groter zijn dan de pinnen die erin moeten. Dat moet je even in de vingers krijgen en zal bij de volgende ook een stuk sneller gaan vermoed ik.

Eerder had ik al transistors gematcht, maar dat komt er qua tijd eigenlijk ook nog bij.

De circuits zelf deden het allemaal in één keer. Ik bleek alleen één brakke 2N3958 te hebben gekregen. Die leek goed in de FET-tester maar deed het toch niet in de S&H. Oja, en een fader waar af-fabriek de LED verkeerd om in zat. Daar denk je ook niet gelijk aan...

Ik heb net een tracking nummer gekregen, volgende week kan ik ook aan de slag :)

Back