Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door napalmman
Volgens mij heb je mij hiermee wel geholpen maat. Ik ga t vanavond gelijk proberen. Ik wist alleen niet dat je een module ook halverwege de Pulsar Midi source kon connecten.
Of is dat optisch bedrog hiero?
OOOOw,...dus je kan meerdere modules op de Pulsar MIDI source plaatsen?
Pulsar werkt net als in het echt.Origineel geplaatst door Pim
Je moet Pulsar beschouwen alsof het een echte studio is: midi- en audio-aansluitingen moeten eerst gemaakt worden vóórdat je geluid krijgt.
Dit is een voorbeeld van mijn setup:

Origineel geplaatst door #JK#
Ehh Pim, sorry dat ik t zeg hoor; maar met die pulsar setup als je daar neer heb gezet, komt er weining geluid uit hoor![]()
Die analoge output doet wel errug weinig hè?
What's so funny dan?
Ik heb een heel andere set up maar die MIDI aansluiting klopt volgens mij wel. Ofnie? Ik moet m nog proberen namelijk

Origineel geplaatst door King of Snake
inderdaad, het was alleen dat de mixer niet op de output zat aangesloten dus zou er zo geen geluid uitkomen.
enneh, Pim, ik hoop dat dat een oud plaatje is en je inmiddels niet meer met de oude Pulsar software werkt maar met SFP
PS. als je de synths vanuit Cubase wilt bespelen/sequencen dan moeten ze natuurlijk ook op de sequencer midi out module zijn aangesloten. (gebruik evt. een midimerger)

Bedoel je nou dat mn MIDI source out>>>>mn MIDI module
MIDI module out>>>>Sequencer MIDI dest.
EN.... L & R modul out>>>>in Mixer?
Want zo ja dan heb ik t begrepen.
Ow ja,..en Pulsar MIDI out moet ook naar Sequencer MIDI destination,...toch?
Want King of Snake,...JIJ hebt je module tussen Sequencer MIDI out en Pulsar MIDI destination staan.
Pim tussen Pulsar MIDI source out & sequencer MIDI destination.
Dus welke is t meest geschikt voor mij?
)