Introducing myself

Zaaz

Layering different sounds
Hoi, ik ben dus Zaaz.

Ik ben stuck in een saaie baan, dus daar gaan we het niet over hebben. Mijn vrije tijd gaat vooral op aan platen kopen/draaien en proberen een goeie techno-sound uit mijn RM1x en CS2x te persen. Dat dat laatste nog niet zo wil lukken blijkt wel uit het feit dat ik mijn CS2x te koop heb staan. Iedere tip om mijn setup te verbeteren is welkom (heb gisteren bij Feedback de Machinedrum bekeken, en die ziet er wel erg veelbelovend uit).

Zaaz

Re: Introducing myself

Origineel geplaatst door Zaaz
Hoi, ik ben dus Zaaz.

Ik ben stuck in een saaie baan, dus daar gaan we het niet over hebben. Mijn vrije tijd gaat vooral op aan platen kopen/draaien en proberen een goeie techno-sound uit mijn RM1x en CS2x te persen. Dat dat laatste nog niet zo wil lukken blijkt wel uit het feit dat ik mijn CS2x te koop heb staan. Iedere tip om mijn setup te verbeteren is welkom (heb gisteren bij Feedback de Machinedrum bekeken, en die ziet er wel erg veelbelovend uit).

Zaaz

koop er een sampler bij (kheb nog een mooie 2e hands A3000 te koop staan, werkt perfect met de RM1x) en een VA of analoogje (bv k-station, ks4/5, JP8000, virus of alesis ion als ie je bevalt) dan heb je in ieder geval genoeg soundsources..en daarna wordt het flink oefenen, zo'n 1,5 tot 2 jaar om er iets uit te persen wat in de buurt komt van pro releases..

8D WELKOM 8D

Nog ff iets: Ik zou je CS2x niet weg doen. De arpeggiator is erg handig voor rauwe basslines. Ik gebruik mijn cs1x voor stabs, strings, pads noem maar op. Het is wel ff kloten maar dan haal je er erg vette dingen uit. In jouw geval zou ik eerder een MPC2000XL/3000 kopen ipv een machinedrum, maar das mijn mening.

Nogmaals WELKOM

Groet Rez

Welkom! 8o)

CS2x inderdaad verkopen en een AN1x ervoor terug kopen. Of inderdaad de al aangehaalde samplers.
Of wellicht iets uit de Korg Electribe reeks? Of zelfs een DJX (for quick ideas) ;)

RS7000

RS7000

Geen fans van de RS7000 hier (ter vervanging van de RM1x)?

Re: Re: Introducing myself

Re: Re: Introducing myself

Origineel geplaatst door olafmol
koop er een sampler bij (kheb nog een mooie 2e hands A3000 te koop staan, werkt perfect met de RM1x) en een VA of analoogje (bv k-station, ks4/5, JP8000, virus of alesis ion als ie je bevalt) dan heb je in ieder geval genoeg soundsources..en daarna wordt het flink oefenen, zo'n 1,5 tot 2 jaar om er iets uit te persen wat in de buurt komt van pro releases..

Allereerst: Welkom (nogmaals ;) )

Ten tweede: idd. sampler en een VA (aanbod genoeg) and off you go

Welkom hier :L

Welkom man. Ik heb nog een Access Virus te koop staan, misschien is dat wat voor je.

welkom

kan nog steeds myn rm1x goed gebruiken gaat er pas uit wanner ik wat wil doen dat deze bak niet aankan

Re: RS7000

Re: RS7000

Origineel geplaatst door Zaaz

Nee, alleen gebruikers. :D

Welkom hier, en dat je maar beroemd en gelukkig mag worden! Als je dat wilt.. ;)

Origineel geplaatst door Niels
Welkom man. Ik heb nog een Access Virus te koop staan, misschien is dat wat voor je.

Dat is zeker wat voor me. Is het een A/B/(C?)?

Back