mijn studio annex crib IV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door enyo-dog
da goose,

vette studio joh, en nogeens een hele wand met vinyl :okdan:

respect voor je studio :halleluja

hetzelfde geld voor mij, wat een supermooie studio! dat lichtpaars staat erg goed op de achtergrond. echt respect man. en dan die 2 rooie pluimen op die mackie-boxen, super!:D

:halleluja

Origineel geplaatst door enyo-dog
da goose,

vette studio joh, en nogeens een hele wand met vinyl :okdan:

respect voor je studio :halleluja

Idd. mooie en smaakvolle studio... Als ik weer eens verbouwingskriebels krijg ga ik je voorbeeld gebruiken als inspiratiebron. :okdan:

LANG LEVE HET VINYL!

Binnenkort een gehele nieuwe foto van mijn studio, daar de meeste apparatuur die er nu staat nieuw is.8o)

Foto 1: Korg DSM1 Sampler Module, Yamaha TX81Z Synthesizer Module

Foto 2: HFG BJ76 Synthesizer Module, Yamaha RY10 DrumComputer, Boss BR1180 CD Digitale Opnamestudio, Behringer UB1202 12 Kanaals Stereo Mixer.

Foto 3: HYDAS MEC5003 Sound Effector, Korg EA1 Synthesizer Module, Kawai MS710 HyperKeyboard, Kawai K1 Synthesizer, Roland JV80 Synthesizer (+ SR-JV80 Vocalboard)

Zegguh...

ben ik nu een beetje bijziend, of gebruik jij je verwarming als CD-rek??

Picture%20015.jpg

;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Zegguh...

ben ik nu een beetje bijziend, of gebruik jij je verwarming als CD-rek??

Picture%20015.jpg

;)

-C-

yep alleen moet ik nu iets anders gaan verzinnen aangezien het winter gaat worden en ik misschien de kachel wel eens een keer wil aan gaan zetten.

Origineel geplaatst door fuse
En nu ikke!
met dank aan bamse

De rest staat nog op:
http://faxis.dyndns.org/synthforum/fotos/

Hai Fuse,

Ik heb eens op je aangegeven site gekeken .... wat zijn ze toch mooi, die SY, EX en Polaris op een rijtje :{ Zo slank en sexy 8~ . Wel jammer van die ene toets op je SY :( Weet je wat er nog goed bij dat rijtje zou passen? ... ES ;) : Krijg je een Polaris EXESSY :dubbel:

:doei:

Ik moet die SY99 nog een keer openschroeven en die toets fixen ja.
Ben al niet een van de rapste dus dat kan nog wel even duren. ;)

Maar die ES ziet er inderdaad stoer uit. Maar ik red me zolang nog wel hoor. ;)

Wohooowww!

R.E.S.P.E.C.T. Fuse, wat een loike setup zeg. Damn. (Ik moet nog zoveeeeeel).

Mooie layout vind ik ook. Had ik maar die ruimte, hehehe, om spul neer te zetten!

:okdan:

Eric

Re: mijn studio annex crib IV

Origineel geplaatst door phochos
Foto 3: HYDAS MEC5003 Sound Effector, Korg EA1 Synthesizer Module, Kawai MS710 HyperKeyboard, Kawai K1 Synthesizer, Roland JV80 Synthesizer (+ SR-JV80 Vocalboard)

De Roland JV80 die ik laatst gekocht heb, is helaas door nog onbekende oorzaak defect geraakt en niet meer te repareren (heb hem laten controleren door Rockpalace waar ik hem gekocht had). Daarom heb ik in plaats van de Roland JV80 een Roland JV1010 module en een Casio CTK691 synthesizer keyboard. Ik zal geen foto's tonen omdat er vrijwel niets veranderd is verder (alleen dus de JV80 van de foto is dus weg).

Origineel geplaatst door fuse
En nu ikke!
met dank aan bamse
Onderview:
[foto]

De rest staat nog op:
http://faxis.dyndns.org/synthforum/fotos/

Wordt je niet compleet gestoord van het geluid van je computerfans, of heb je ze nooit alledrie tegelijk aanstaan?

Hoe bevalt de Midex trouwens tegenover je AMT?

Qua geluid valt het wel mee. Maar als het even meezit dan wil ik er wel wat aan gaan doen.
Maar zelfs als je over zalmans in gaat pleuren en nieuwe voedingen gaat kopen hoor je ze nog.
En met een gesloten headset valt het zowieso helemaal niet op.

En ja de midex is echt fantastisch. Ik kan nu gewoon midi clock uitsturen die niet heen en weer flipperen qua bmp's met alle nare gevolgen van dien.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back