12 volt AC/AC 1000mA voeding

digit62

These are not the Droids you're looking for
Ik ben op zoek naar een 12V AC/AC adaptorvan 1000mA om mijn 'exotische' synth aan te sturen. Heeft er iemand een idee waar ik dat buiten U.K. kan krijgen?

9V 1000mA
12V 500mA (origineel roland trouwens)

dus niet at je zoekt, sorry

Is het nou goed als een voeding niet gestabiliseerd is of juist fout, ik kan dat maar niet onthouden.

Die verwarring had ik vroeger ook altijd. Ze kunnen die dingen beter omschrijven als ACDC vs ACAC.
Stabiliseren gebeurt in een dc voeding toch ook dmv elco's etc. ;)

Nee, een DC voeding met alleen wat diode's en een afvlakelco is ook niet gestabliseerd. Daarvan zal het voltage afhangen van de belasting. Een gestabliseerde voeding heeft een stabilisator die zorgt dat er altijd hetzelfde voltage uit komt.

Mijn verwarring kwam (deze keer) door de site van Alle Kabels waar de AC/AC voedingen staan omschreven als niet-gestabiliseerd. Als dat per definitie niet gebeurt hoeven ze dat ook niet te melden Toch? Vetvrij!

Je kunt wel een gestabliseerde AC-AC voeding maken. De betere UPS kan dat bijvoorbeeld.

Of er daadwerkelijk mensen zijn die verwachten dat zo'n wall wart van een tientje dat doet, dat weet ik niet...

Back