The Plumber
Stamgast
Beste Mensen,
Ik ga wat spullen verkopen. Ze zijn goed onderhouden en in een rookvrije omgeving. Alle spullen met manual en voeding. Alles ophalen graag.
Juno 106 350 euro
D-50 200 euro
Siel Dk-70 150 euro
Yamaha TG-55 75 euro
Roland M240 line mixer 75 euro
Alesis MMT-8 75 euro
Digitech S200 Studio 75 euro
Juno 106 ziet en klinkt goed, en werkt prima. Heeft ooit in een rack gestaan. Alle voices doen het maar een vca blijft iets hangen waardoor je deze op de achtergrond hoort.
D-50 ziet en klinkt goed. Heeft ooit in een rack gestaan. Alle knoppen werken. Geen aftertouch, minimale modulatie en een toets geen velocity sensitivity meer.
Siel DK-70 Vintage sound en ziet er er mooi uit. Alle drukknoppen werken goed.
TG-55 functioneert prima.
Alesis MMT-8 grijs. ziet er gebruikt uit maar is een tijdje geleden gereviseerd waardoor alle knoppen nog als nieuw werken.
Digitech S200 Studio Leuke effect processor die er nog als nieuw uitziet.
Op verzoek kan ik foto's sturen.
Ik ga wat spullen verkopen. Ze zijn goed onderhouden en in een rookvrije omgeving. Alle spullen met manual en voeding. Alles ophalen graag.
Juno 106 350 euro
D-50 200 euro
Siel Dk-70 150 euro
Yamaha TG-55 75 euro
Roland M240 line mixer 75 euro
Alesis MMT-8 75 euro
Digitech S200 Studio 75 euro
Juno 106 ziet en klinkt goed, en werkt prima. Heeft ooit in een rack gestaan. Alle voices doen het maar een vca blijft iets hangen waardoor je deze op de achtergrond hoort.
D-50 ziet en klinkt goed. Heeft ooit in een rack gestaan. Alle knoppen werken. Geen aftertouch, minimale modulatie en een toets geen velocity sensitivity meer.
Siel DK-70 Vintage sound en ziet er er mooi uit. Alle drukknoppen werken goed.
TG-55 functioneert prima.
Alesis MMT-8 grijs. ziet er gebruikt uit maar is een tijdje geleden gereviseerd waardoor alle knoppen nog als nieuw werken.
Digitech S200 Studio Leuke effect processor die er nog als nieuw uitziet.
Op verzoek kan ik foto's sturen.