[?] Road

fuse

Gepokt en gemazeld
Weer aan de weg getimmerd.
Even lekker iets electro achtigs gemaakt en voor de verandering onder de 4 min.
Beetje mix van analoog en nep (software) analoog.

http://huizen.dds.nl/~fuse/mp3/road.mp3

klinkt lekker, vooral die layering van die melodie (square) komt erg over.

Ik vind de beat kwa sound goed maar het kan echt nog een heeeel stuk funkier. Ik zou meer met die hihats doen
en die kickdrum mag ook wel wat meer om de tel heen. Nu lijkt het net een ritme box uit een orgel.

maar goeie sound hoor, klinkt erg strak allemaal

Ik krijg echt een synthesizer greatest gevoel bij!

Erg fijn nummer, gedateerd, en dat maakt het juist zo goed.
Erg fijn tussen al het dancegeweld hier!

Wat ik persoonlijk mis is een subtiel piano soundje dat op de achtergrond tegen de draad in meespeelt.
Dat maakt het nog mysterieuzer

Lekker hoor Fuse.

Beetje laid-back dromerige old-school-Jean Michel Jarre meets post-Dr. Who-neo-electro gevoel (krijg ik erbij)

Lekker

Lekker

Het nummer verveeld absoluut niet!
En dat gebeurd nogal vaak hier als een nummer bestaat uit alsmaar doorpompend ritmes met bassloop.
Een reden dat je het road genoemd hebt?
Want het is echt zo'n nummer dat je opzet op vakantie als je over die eindeloze snelweg scheurt richting zuiden.
Ik heb ooit dreamhouse CD op gehad onderweg naar frankrijk.
Ik kan die CD nu niet meer opzetten zonder eindeloze snelweg voor me te zien met hier en daar een bergje in de verte.
Ik moet zeggen ik heb het nummer nu een paar keer gedraaid maar het begint steeds lekkerder te klinken en dat is een zeer goed teken.:halleluja

Ik vind het een lekker dromerig nummer.
Sound als gebruikelijk dik voor elkaar, en
kan me in de kritiek van Bam als enig punt
wel vinden.

Michael.

Tof nummer!
Alleen een wat meer funkie beat met wat exotische klanken en meer ''shuffle'' erin dan is ie 100% top.

Klinkt goed! Mooie sounds, mix lijkt prima. Ik vind de beat echter soms wel een klein beetje vervelend. Het is voor mij persoonlijk geen nummer dat ik onbezorgd op de achtergrond zet en er toch van kan genieten (no offence meant ;)). Misschien nog wat meer verschil in dynamiek kan een hoop doen.

lekker relax trackje... :okdan:

Back