Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit naar Nederlandstalige muziek luister zelf, maar de ' psychedelica van de Nederlandse taal' (zoals jij het noemt) vind ik heel duidelijk naar voren komen in deze track. Helaas zorgt de delay er wel voor dat ik de helft niet versta.. dus dat zou iets minder mogen denk ik, al kan ik me voorstellen dat je de delay gebruikt om de vocalen wat minder droog te laten klinken.. maar dit gaat wel enorm ten koste van de verstaanbaarheid en dat lijkt me net niet de bedoeling nu...
)... En heb je de tekst eerst geschreven en daarna de muziek of andersom? Of misschien allebei tegelijk?
Ik vraag dit ff omdat ik zelf ook wel eens aan denk om een (wel Engels) gedicht-achtig iets te gebruiken in een track waar ik nu aan werk (als ik die af zou maken dan), maar me dit best moeilijk lijkt te combineren met de muziek. Helaas heb ik alles behalve een 'vertelstem', maar dat zijn details 
Origineel geplaatst door ironfreq
Ik kan niet nalaten om te vragen met wat je deze track gemaakt hebt (hardware/software synths? sequencer? mic, etc. Ben weer veel te nieuwsgierig geloof ik)... En heb je de tekst eerst geschreven en daarna de muziek of andersom? Of misschien allebei tegelijk?
Ik vraag dit ff omdat ik zelf ook wel eens aan denk om een (wel Engels) gedicht-achtig iets te gebruiken in een track waar ik nu aan werk (als ik die af zou maken dan), maar me dit best moeilijk lijkt te combineren met de muziek. Helaas heb ik alles behalve een 'vertelstem', maar dat zijn details
daar kunnen erg toffe dingen uit komen.Origineel geplaatst door Tech_A-
Zo heb ik een filter en een phaser over mijn stem gegooid wellicht omdat ik mijn eigen stem clean niet genoeg respecteer... Ik upload binnenkort even de cleane versie want ik zou graag willen weten of dat beter is...

....Origineel geplaatst door ZeromaNoiS
KEE DAN!![]()
Ik vind het altijd zo raar dat nederlanders meestal engelse titels en engelse teksten in en voor hun muziek gebruiken terwijl de nederlandse taal ook heel mooi kan zijn.
Hee, en je bent er toch er toch ook trotst op dat je een nerderlander bent?!.
Nederlandse taal is prachtig, uitermate geschikt om op te zingen. Meer respect daarvoor!Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik vind het nr. gedurfd en leuk, niet echt speciaal of zoiets.
Dat vind ik nou ook. Ook die vele Engelse titels ergeren me wel.Nederlandse taal is prachtig, uitermate geschikt om op te zingen. Meer respect daarvoor!

Origineel geplaatst door Kikker
maar de stijl is natuurlijk al 'ontdekt' door spinvis, die ik overigens ook geweldig vind

heel erg mooi, maar de stijl is natuurlijk al 'ontdekt' door spinvis, die ik overigens ook geweldig vind

heel erg mooi, maar de stijl is natuurlijk al 'ontdekt' door spinvis, die ik overigens ook geweldig vind