van midi naar wav cakewalk

Juuliea

Bibliothecaresse in Black
kan ik in cakewalk home studio 2002/sonar mijn midi sporen rechtreeks opnemen als audio?
doe het nu zo: midi sporen spelen creative recorder er onder en dan word het wav maar als ik 60 heb opgenomen hapert het de rest van het nummer
weet iemand of ik mijn midi sporen kan afspelen en tegelijk als audio kan opnemen?:confused:

Gewoon een audiotrack maken, armen en op record klikken. Of is dat wat te simpel? Live monitoring zou ik in dat geval uitschakelen...kan het even niet testen want ik heb sonar niet bij de hand hier.
Ik denk wel dat je dan ook aardig wat kans hebt dat je tegen haperingen aanloopt, omdat je systeem het kennelijk al een beetje moeilijk heeft. Suc6 in ieder geval.

Re: van midi naar wav cakewalk

Origineel geplaatst door Jedee
kan ik in cakewalk home studio 2002/sonar mijn midi sporen rechtreeks opnemen als audio?
doe het nu zo: midi sporen spelen creative recorder er onder en dan word het wav maar als ik 60 heb opgenomen hapert het de rest van het nummer
weet iemand of ik mijn midi sporen kan afspelen en tegelijk als audio kan opnemen?:confused:

alvast excuses voor het botte antwoord, maar staat dat niet gewoon in de handleiding? ik kan me niet voorstellen van niet namelijk...

midi en audio

midi en audio

Ja, dat kan dat doe ik dagelijks nooit problemen mee gehad.
Als ie hapert en kraakt misschien bij options audio wave profiler opnieuw draaien of buffer in playbackque vergroten(krijg je wel meer latency). Tenminste als dat is wat je bedoeld.

Back