Synthi A en nog wat

Als je een vervangende faceplate wil (nieuw) weet ik iemand die kan helpen..

hij lijkt wel een beetje op deze....
die beurt bij artefacts zal iets korter geleden zijn, want 5 jaar geleden stond die nog hier in de tuin.
je herinnert je misschien nog demian, hij was van die man die maar niet reageerde, waar jullie allemaal steeds bozer om werden - die gewoon op vakantie was. ;)

Attachments

• a3.jpg
    a3.jpg
    87,8 KB · Bekeken: 80
Waarom staat bij 2 van de 3 advertenties dan 'levering' ??

Geen idee. Ongetwijfeld zal de Synthi gewoon ter plekke bekeken en geprobeerd mogen worden - een verkoper die dat niet toestaat bij dit soort bedragen kan je inderdaad niet serieus nemen. Pierre is een "oude bekende" met naar ik heb gehoord een flinke verzameling oude analoge bakken (tenminste, wat jaartjes geleden...geen idee of hij dat nog allemaal heeft :)).

Wantrouwen is hier niet nodig lijkt mij.

ik ga voor het ajax uit tenue

lijkt me leuk voor de volgende synthmeeting in nijmegen

Ik denk dat ik ken hem ook ;)
http://www.thesynthi.de/index.php?/archives/140-Custom-synthi-panel.html

faceplate_big.png

Anders kan ook Robin Wood een nieuwe faceplate verkopen, maar je moet de oude naar hem verzenden.

Btw als iemand voor dit Synthi (of een andere) reparatie, calibratie of modificatie nodig heeft... Ik heb ervaring (al op + 15 Synthis/VCS3s gewerkt, en KS, TKS, Universal Sequencer, DK...) en mijn service is snel goed en goedkoop 8)

Laatst gewijzigd:
die is mooier dan het origineel, zo op het eerste gezicht, bijvoorbeeld de individuele gaatjes voor de pins.

Back