DigiLoog
Ouwe rot
Ebay is een veiling, daar kan iedereen winnen.....
Of verliezen
lullig blijft het wel 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ebay is een veiling, daar kan iedereen winnen.....
lullig blijft het wel 
Het internet is niet echt een plaats om juridisch te gaan wezen denk ik zo, ik negeer die regels ook gewoon compleet, alsof ze me bang gaan maken. Ik geef nu ook wel minimum bedragen aan. Ik geef ze ook niet de Paypal optie, want dan liggen ze al te betalen. Wil het altijd even bekijken, en heb liever even een woordje met de koper.

Audiofanzine.fr is een goeie site, aanrader!
volgens mij stond daar vaker een of andere spanjaard op en een fransman die veel verkopen.
weet niet , op de een of andere manier voelt ebay wel redelijk veilig aan.
als de koop eenmaal rond is, lukt het meestal ook wel ( min of meer )
bij die audiofanzine en sos etc heb ik altijd wat meer schroom. helemaal gebaseerd op vertrouwen, geen enkele bescherming tegen de echt grote oplichters.
maar de ervaringen ermee zijn wel oke begrijp ik ?
Yup, daarom dat het merendeel van mijn aanbiedingen lokaal worden afgehandeld. Probeer het zo veel mogelijk te vermijden. Paypal is ook niet pluis heb ik de indruk.
(nee, niet zomaar een quote)Paypal is zeker niet pluis(nee, niet zomaar een quote)
Geloof dat een half jaar het maximale is...... wettelijk mag dit dus helemaal niet en er een rechtszaak van maken kost klauwen vol met geld en levert niets op.....
Maar goed ontopic:
Lynxx heeft wel de spijker keihard op zijn kop geslagen Quote: "Als je bij Christies ofzo een veiling laat uitvoeren hoef je dit soort dingen echt niet te flikken en ik ben van mening dat dat bij Ebay niet anders zou moeten zijn" en dit is het ook gewoon.
Ontduiking van wettelijke overeenkomsten is not done maar zoals ik al eerder schreef zal Ebay daar weinig aan doen imo. en net als het Paypal debacle zal dit soort dingen civielrechtelijk uitgevochten moeten worden wat veel kost en niets oplevert.
Maar aankaarten bij Ebay zou ik dit zeker en ook poot stijf houden als zo'n "sgolier" je te woord staat

Als je niet wilt dat je Juno voor 1 euro weggaat op eBay, moet je gewoon meebieden op een tweede account. Dat kan een account van je vriendin, echtgenoot, of kennis zijn. Officieel mag je zelf niet meer dan één account hebben. Je loopt het risico dat je de Juno aan jezelf verkoopt. Dat kost je alleen de verkooppremies. Maar je kunt hem dan opnieuw aanbieden met hoop op een groter bod.

Dat is natuurlijk ook illegaal. Voor deze praktijk zijn al mensen veroordeeld, compleet terecht overigens, net zoals voor het niet willen verkopen tegenover de uiteindelijke biedprijs. De kans dat je gepakt wordt is weliswaar klein, maar ze bestaat wel. Het verbaast mij eerlijk gezegd wel dat hier zo openlijk en zonder enige vorm van schroom over bedrieglijke praktijken gepraat wordt.Als je niet wilt dat je Juno voor 1 euro weggaat op eBay, moet je gewoon meebieden op een tweede account.
Misschien ben ik te naïef hoor, maar wat is er mis met je gewoon aan de spelregels houden en een minimum bedrag invullen?
Lijkt me minder gedoe en het is een stuk netter naar je kopers toe.