arnomusicman
Radiation!
In aanvulling op wat Trens schrijft, zou ik ook zeker even op internet (fora) zoeken naar gebruikerservaringen met deze Tascam in combinatie met Mac/Logic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit bedenk ik me net..
Zijn er geen soort van "bouwtekeningen" hoe je het kan aansluiten? Ik snap wel hoe het werkt en moet enzo, maar een tekening maakt het denk ik wat helderder. Mijn voorkeur gaat wel echt uit naar een setup met zo min mogelijk apparaten die ik moet pluggen om te gebruiken.
Afhankelijk wat reeel is, en financieel haalbaar. Ik weet van mezelf dat ik bizar lui ben, en als het niet in 3 tellen te gebruiken is staat het stof te happen :-)

Dat zal je toch echt zelf moeten doen, teken eens je kamer op schaal met je werkplek, buro's en monitoren.
Dan kan je zelf de spullen indelen en weet je ook wat je nodig heb.
Een patchbay is waar je ook voor kiest handig om alles aangesloten te laten en toch flexibel te kunnen routen wanneer mogelijk.
1. AMT8 is gewoon genoeg hoor, synths die maar 1 midikanaal gebruiken en een thru hebben kan je altijd nog eventueel doorlussen
2. Motu 24IO 2e hands, kan je alles naar binnen halen via de inputs en je hardware efx/silentway doen met de outputs.
ben je voor ong 800-900 klaar.
Ik wil voor het aansluiten van mijn spullen ongeveer 1500e besteden en de reden waarom ik me hier heb aangemeld is om geholpen te worden in mijn keuzen wel geen mixer en wat voor interface. Hier zitten de kenners.
Heb aan de meeste reacties best wel wat gehad, ik neig wel het meeste naar een mixer liefst digitaal die ook met Logic Pro communiceert.
@ BZR: Laptop is in dit geval wel een pre omdat ik die nu eenmaal heb en voorlopig geen andere erbij kan en wil aanschaffen. Heb er best wel wat geld voor over, maar kan mijn centen helaas maar 1x uitgeven.
audio via firewire, midi via usb, geen probleem voor macbook pro in combinatie met bovenstaande
@ BZR: Laptop is in dit geval wel een pre omdat ik die nu eenmaal heb en voorlopig geen andere erbij kan en wil aanschaffen. Heb er best wel wat geld voor over, maar kan mijn centen helaas maar 1x uitgeven.