Indeling eurorack

chielos

...
Ik heb een bescheiden cabinet van twee keer 120 hp boven elkaar. Wat is volgens jullie de meest logische indeling?
Momenteel heb ik vco's, filters en vca boven en alle cv stuff (envelopes, lfo's, s/h etc) beneden.

Hoe pakken jullie dit aan?

Ben benieuwd!
C

Ik heb een soort van groepjes gemaakt......VCO/VCA/VCF/mixer/multiplier

Hela :)

Aangezien iedere patch anders zal zijn zou ik de boel groeperen (zoals brz heeft). En zorg dan dat de secties een beetje handig tov elkaar zitten.
Je hebt twee rijen, dus je zou bijvoorbeeld kunnen doen: Linksonder je vco's, rechtsonder je filters, linksboven je modulatie bronnen, rechtsboven je vca's. Als je van deze basis secties uitgaat valt de boel vanzelf op z'n plek.

Zoals ik al zei, iedere patch is toch anders dus uiteindelijk wordt het toch een wirwar aan kabels :)

veel plezier d'r mee!

Ja groeperen. Ik heb links boven VCO, rechtboven mixer, en andere source bronen(ruis, ext inp enz.)
Dan midelste rij filters en andere audio bewerkers(delay distorsione enzo)
Onderste rij zitten modulatie bronnen, adsr's , lfo's enzo. Maja werkt voor mij wel okee, maar het is ook weer niet altijd prakties.

http://www.modularplanner.co.uk/ Dis is wel een makkelijke site is lekker te schuiven met je kaartjes!

ja ik moet daar nog steeds is naar kijken. Maja ben gewend aan modularplanner.
Maja volgens mij blijft een indeling toch altijd concessies doen. Dus gewoon zorgen dat je alles makkelijk kan vinden.

Back