Iemand die eens een Track van me kan bouncen op een Tape Recorder

Okey, Hier is de originele en één v/d drie Tape-Gebounced versies te vinden (van Electrovolt)
http://www.stephenm.be/sf/607-SF-Tape-Bouncing.rar

'k vind 't eigenlk ongelofl'k hoe die Tape-Bounce klinkt. (op de HD-25 Headphone)
Okey, wat hiss, maar zelfs 99.99% Sample Accurate in de timing,,
brrr, Straf !! Heel Straf !!

hmm ik heb deze 2 beluisterd op mijn AKG K240 mk II

ik hoor wel een verschil, maar absoluut niet dusdanig "beter" of "vetter" om een dure 2 sporen machine aan te schaffen

ik hoor wel een verschil, maar absoluut niet dusdanig "beter" of "vetter"
bwa, Probeer de laatste link eens,, die is af, voor zover ik het kan... http://www.stephenm.be/sf/607-BounceOrig15IPSStuderA80-MCL.rar
Die van 607-SF-Tape-Bouncing.rar is raw tape return, die moet ik nog is zelf 'remasteren'..

'K Ben nog niet bezig geweest met 't verschil te horen tussen die van electrovolt en Exoterrestrial..
Veel verschil zo org/tape A/B zit er niet in, ' t is een soort van GLUE, om van digitaal naar 'musicale tape/volt' te gaan
en dat hoor ik zelf wel, maar er is wel wat ruis en vervorming bij,
soit, m'n trackje is nu ook weer ni dé referentie..off course,,
om een dure 2 sporen machine aan te schaffen
en idd, vandaar dat ik 't is gevraagt heb hier op SF, K zou ni weten waar te beginnen om zelf een tape recorder te gebruiken,,

die "glue" krijg je ook met een minidisc

Hmmm, Da's toch nog iets anders, da's eerder digitale compressie ??
En met minidisc vd digitale of analoge ingang opnemen????
Soit, ik zou 't is moeten proberen,, k heb er hier nog ééne staan,, 't zou wel intressant zijn !!

minidisc is digitaal ja, maar ik heb vroeger ook gemerkt dat het meer geglued werd dan 1 op 1 in computer
maargoed analoog is het toverwoord natuurlijk :D

bovendien een hele track bouncen maakt minder verschil dan een analoge mulitrack

die "glue" krijg je ook met een minidisc

Onzin......je krijgt een glue. Die glue is niet mogelijk, want het is een ander apparaat.
Elk apparaat zal een klank achter laten aan de audio die je erdoorheen jaagt.
De vraag is natuurlijk welke klank voor TS het gewenste resultaat geeft.

Back