teluur
Te|
Ik heb even de typefout eruit gehaald voor je..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb even de typefout eruit gehaald voor je..

gezien de vele reünies de afgelopen jaren zou het me niets verbazen, maar ik hoop het eigenlijk niet, want het valt toch (altijd) zwaar tegen (maw geef mij maar een reüniet)
Slowdive EP blijft trouwens toch wel de beste release die ze hebben

hebben we het over slowdive, boc of mbv?..helaas ben ik NET ff iets te jong om ze nog live gezien te kunnen hebben...
slowdive dus; ik heb ze voor het eerst in Deventer in het burgerweeshuis of was het in Apeldoorn 'gezien'.... Inderdaad Apeldoorn was het (22/02/1992): http://www.setlist.fm/setlist/slowdive/1992/gigant-apeldoorn-netherlands-13d1d92d.html94 uit elkaar
Spelen ze uberhaupt wel eens live?anyway, terug naar boc; iemand die ze al eens live heeft 'gezien'?
Spelen ze uberhaupt wel eens live?

)maar of ze echt live spelen....volgens mij heel sporadisch.. maar dan wel met een hele berg hardware (ik heb er iig fotos van voorbij zien komen)..
ik was al blij dat ze de laatste show verplaats hebben naar september, want ik was op vakantie en ik wil ze wel graag zien... x jaar geleden in Eindhoven was ook een goede (en heftige) 'ervaring'mbv spelen binnenkort een paar shows in NL![]()
grappig dat je die ook noemt, want die hoor je niet vaak in het standaard lijstje (dat normaliter alleen uit UK schoenkijkers bestaat)...drop nineteens...
grappig dat je die ook noemt, want die hoor je niet vaak in het standaard lijstje (dat normaliter alleen uit UK schoenkijkers bestaat)

Ik vind Tomorrow's Harvest ook heel vet. Heerlijke arpeggio in Reach for the Dead. Cold Earth heeft alles wat BoC gaaf maakt: vette sfeervolle synthlijnen, dikke, afwisselende beats en vage stemsamples. Het is allemaal wat minder gefreakt en meer toegankelijk dan Geogaddi & Music has the right to Children, maar de sfeer en sound staat nog steeds.![]()