Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

je wil zeggen dat je 48 kanalen gebruikt?Ik stuur 3x apart kanaal 14 uit naar: MicroKorg, Kawai R100 en RM1x![]()
of heppie maar 3 synths en vind je 14 gewoon een magisch getal?
Ik weet niet eens wel MIDI kanaal ik gebruik (ja, ik gebruik er maar eentje) maar de boel werkt. De kans is dus groot dat er bij mij op kanaal 14 lucht aangesloten is.

je wil zeggen dat je 48 kanalen gebruikt?of heppie maar 3 synths en vind je 14 gewoon een magisch getal?

dat hou ik liever geheim; ik ben namelijk bang dat de NSA via een midi-spy-app ook kan meeluisteren naar welke 'muziek' ik maak...
gnaafeliciteerd met dit luxe probleemGeen 48 kanalen.... soms 64![]()
vroagah konden we het makkelijk met 16 (of zelfs <10)...Voor die reden staat mijn hele set-up los van het ethernet.
Ik heb 128 midi kanalen tot mijn beschikking en de enigste die ik gebruik zijn 1,2,3,4,5,6 en 10. Soms kan mijn PSR-403 alle 16 inslikken, maar dat komt alleen niet vaak voor.
he maar dat klopt dan niet, want dan zijn het niet ALLE 16 dan moet het zijn 16 kanalen.
hopelijk heb je dan geen modular want voor je het weet komt er een drone voorbij...dat hou ik liever geheim; ik ben namelijk bang dat de NSA via een midi-spy-app ook kan meeluisteren naar welke 'muziek' ik maak...