[doelloos] Welke synth zit er bij jouw op MIDI kanaal 14

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DRe

SSM spacestation
juno

Ik weet niet eens wel MIDI kanaal ik gebruik (ja, ik gebruik er maar eentje) maar de boel werkt. De kans is dus groot dat er bij mij op kanaal 14 lucht aangesloten is.

Ik weet niet eens wel MIDI kanaal ik gebruik (ja, ik gebruik er maar eentje) maar de boel werkt. De kans is dus groot dat er bij mij op kanaal 14 lucht aangesloten is.

Fijn! Kan je een midi luchtgitaar op aansluiten! 8>

je wil zeggen dat je 48 kanalen gebruikt? 8D of heppie maar 3 synths en vind je 14 gewoon een magisch getal?

Geen 48 kanalen.... soms 64 }:|

Cheers,
Exo. :mega:

doeloos2
geen, kom niet vverder dan 1,2,3 , werk meer met audiosporen

Kweenie...

1 t/m 4 zijn de CV/GATE uitgangen van de TeeBee

1 - 101
2 - Ensoniq KT76
3 - naks
4 - MSsen

5 - ProTone
6 - Siel

15 - TeeBee

En dan zwerven er nog hier en daar wat control channels heen en weer. Kwee nie of ik iets met 14 doe..

Niks, ik heb maar 2 via MIDI aangesloten op een eigen poortje en die zijn geen van beiden multitimbraal.

dat hou ik liever geheim; ik ben namelijk bang dat de NSA via een midi-spy-app ook kan meeluisteren naar welke 'muziek' ik maak...

dat hou ik liever geheim; ik ben namelijk bang dat de NSA via een midi-spy-app ook kan meeluisteren naar welke 'muziek' ik maak...

Voor die reden staat mijn hele set-up los van het ethernet.

Ik heb 128 midi kanalen tot mijn beschikking en de enigste die ik gebruik zijn 1,2,3,4,5,6 en 10. Soms kan mijn PSR-403 alle 16 inslikken, maar dat komt alleen niet vaak voor.

1 Prodigy Mcv4
2 SH-101 little rees....sidechain naar mixer
3 MIDInes synth
4 MIDInes ruis
5 MIDInes samples
6 JX3p
7 MS-10 little rees
8 DX7MKI....sidechain naar mixer
9 JD-800....sidechain naar mixer
10 Midi Time Peace ii ->alle drums ->MSY2 -> drums
11 P6 "dit is standaard trouwens". ....sidechain naar mixer
12 GAST synth wel of niet ....sidechain naar mixer
13 split 2x Sp-202 of esi32
14 Ju60....sidechain naar mixer
15 JX-10
16 JP8080....sidechain naar mixer

Attachments

• sidechaincom.jpg
    sidechaincom.jpg
    52,1 KB · Bekeken: 105
Voor die reden staat mijn hele set-up los van het ethernet.

Ik heb 128 midi kanalen tot mijn beschikking en de enigste die ik gebruik zijn 1,2,3,4,5,6 en 10. Soms kan mijn PSR-403 alle 16 inslikken, maar dat komt alleen niet vaak voor.

he maar dat klopt dan niet, want dan zijn het niet ALLE 16 dan moet het zijn 16 kanalen.

Vroeger speelde we muziek in plaats van het laten afspelen door een sequencer..

je speelt het toch nog steeds handmatig in? ik wel. daarom klinkt het waarschijnlijk ook niet goed hehe. ik loop wel soms stukken maar niet met gitaar ofzo.

Ik gebruik alleen kanaal 1, 2 en 16. De laatste is omdat er geen Off-kanaal zit op de Korg.
De rest gebeurt allemaal via Combi's of Performances.

Toen ik nog met modules werkte, was kanaal 1 gereserveerd voor de master programchanges, kanaal 2 voor de Peavey Spectrum Bass, kanaal 3 voor de Korg SG-rack, kanaal 4 tot 11 voor de Roland JV-880 en kanaal 12 tot 16 voor de Korg X5DR.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back