[doelloos] Welke synth zit er bij jouw op MIDI kanaal 14

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vroeger speelde we muziek in plaats van het laten afspelen door een sequencer..

Ik herinner me nog dat we beats maakten door met stokken op een holle boomstam te rammen in plaats van knopjes in te drukken op een TR-808.

Volgens mij is mijn Sequential Circuits Prophet 2002 het enige apparaat wat gebruik maakt van channel 14 in mijn studio.

Recht voor me op mijn burerau zit mijn cheatsheet geplakt, dus kan het gelijk zien:

Midi channels
1 Teebee - 101
2 Teebee - MS20
3 A4K
4 A4k
5 A4k
6 Tx81z
7 MKS-50
8 MS2000br
9 Matrix1000
10 DX100
11 Prophet 600
12 Blofeld
13 EA1 pt1
14 EA2 pt2
15 ER1 - Teebee
16 Juno 60

De korg EA1 dus!

Fuk kanaal 14. Sinds jaren heb ik al m'n apparaten op hun eigen poort, kanaal 14 nog niet nodig gehad sindsdien.

Kan me vaag herinneren dat ik vroeger wel eens 15 of 16 apparaten op een poort had, dus heb ik vast wel eens kanaal 14 gebruikt. Of dat kanaal ook beter klonk kan ik me weer niet herinneren.

Mvg.

CoolRunning

Fuk kanaal 14. Sinds jaren heb ik al m'n apparaten op hun eigen poort, kanaal 14 nog niet nodig gehad sindsdien.

Kan me vaag herinneren dat ik vroeger wel eens 15 of 16 apparaten op een poort had, dus heb ik vast wel eens kanaal 14 gebruikt. Of dat kanaal ook beter klonk kan ik me weer niet herinneren.

Mvg.

CoolRunning

:) Heb jij wel MIDI ... ik snap er niets van. haha

Geef mij toch maar kanaal XIV hoor beste Dr. :D

c14mainyellow.jpg

Cheers,
Exo. :P

Geef mij toch maar kanaal XIV hoor beste Dr. :D

c14mainyellow.jpg

Cheers,
Exo. :P

Ah.. de laatste technologie uit Spleetologenland.. Een 4 stemmig koortje die je via de vocoder output op kanaal 13 intern kunt routen..
Je moet ze dan alleen nog wel even goed callibreren aangezien ze wat problemen hebben met hun uitspraak :mega:

Even back o.t.

Wat Cool Runnings zegt zit wel wat in.. Ieder apparaat zijn eigen poort.. Als je 14 apparaten of meer moet aansturen op 1 poort wordt het wel druk in die 2 draadjes.. :)

Flitsend allemaal. Wat. Zit er dan op de cowbell trigger van je 808 Dre?

sidechain fx instrument ? p6 of bedoel je links. 8~

Is bij mij verschillend.. 'k Wissel wel eens wat om..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back