Zag ook een mailtje vandaag.. alle plugs in de uitverkoop... maar.. er werd ook even zijdelings bekend gemaakt dat er nu nooit driver updates meer gaan komen voor windows en MAC..
Het werkt bij mij op windows 7 64 bit wel goed moet ik zeggen.. zelfs de ouwe powercores gaan als een trein.. Maar daar blijft het dus bij..
´k Denk dat je wel ff goed moet nadenken of je nog geld moet uitgeven aan een stervend platform
is beetje gok inderdaad. hoop en denk wel dat t blijft werken en dan is die reverb wel ok voor dat bedrag. kreeg ik m resale niet voor te pakken hier op t forum.
Ik heb de laatste OSX update 4.4 geinstalleerd op OSX 10.7 en het werkt prima. Op één of andere manier ben ik wel die SH-101 emulatie kwijt. Niet dat ik die mis, maar gek is het wel.
Ik heb de laatste OSX update 4.4 geinstalleerd op OSX 10.7 en het werkt prima. Op één of andere manier ben ik wel die SH-101 emulatie kwijt. Niet dat ik die mis, maar gek is het wel.
Je moet even kijken of alle plugins ook daadwerkelijk mee geïnstalleerd zijn. Bij mij was ineens een reverb weg. Was om een of andere reden de dll gewoon niet daar. Opnieuw gedaan, opgelost.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.