samples en loops gezocht

jeetn

Stamgast
Ik ben op zoek naar goede samples en vooral loops.(techno-house-shranz gericht)

Zijn er sample cd's die jullie kunnen aanraden ?

Gratis mag natuurlijk ook.

Een link naar een andere thread is ook goed.

ik koop wel eens een computer-music magazine hier..
leuk leesvoeder op de wc, en een zut foute samples om te verknippen..

(en ja, kan me heel goed voorstellen, dat een hoop mensen hier het maar een non-informatief-blaadje vinden)

(en ja, kan me heel goed voorstellen, dat een hoop mensen hier het maar een non-informatief-blaadje vinden)

De eerste 12 maanden is het informatief, daarna worden alle artikelen weer opnieuw opgewarmd en in ietwat andere vorm gegoten.

Topicstarter, jij moet naar http://www.loopmasters.com/

Daarom ben ik lid van computer music, ieder maand een dvd met 2000+ samples waar ik 1 derde van kan gebruiken meestal. En gratis pluggins. En nog een boekje erbij ook :D

Future Music? Das toch dat blaadje wat voor de helft uit adverties bestaat? Met samples die iedereen al heeft?
Oppervlakkig boekje met weinig diepgang, en dat voor 15,-

Future Music? Das toch dat blaadje wat voor de helft uit adverties bestaat? Met samples die iedereen al heeft?
Oppervlakkig boekje met weinig diepgang, en dat voor 15,-

Nee, Computer Music, die is anders. Future Music is inderdaad meer een soort "ad" blad.

zoek den verschillen

Of rij je in een skoda en zeg je dat je in een audi rijdt :D ?
Beetje flauw en behoorlijk offtopic, excuses.

Jajaja.. ik weet het, ik lette effe niet op :Z

ik wilde ook een beetje zeggen wat een bagger blad ik Future Music vind. Een hoop opgeklopte shit.. - typisch engels hype blad... eigenlijk gaat het nooit ergens over.. totaal geen diepgang..

En ik rij met de fiets... of het OV :)

Ik heb voor de gein eens die loopmaster site bekeken..
maaruh kwa value for buck vind ik eigenlijk zo'n magazine beter..

beetje sample-pack met nog geen gig aan samples kost op die site zo'n 29pond.
die magazine is 8pond ofzo.. krijg je netzoveel samples + een blaadje voor op de wc..

Tis alleen even eh wachten tot je favoriete genre voorbij komt (of je verknipt gewoon alles tot je Eigen brij)

Met alle respect. doe jezelf een lol en sample zelf.

Een rits goeie drumhits of wellicht een instrument hier of daar ok, maar loops.... nee.. maar goed ieder zijn ding.

Off topic, over Future Music, ik vind het artikel over hoe albums zoveel jaar geleden zijn gemaakt, met een interviewtje met de producer erbij wel aardig. En het artikel "in the studio", leuk om te zien wat iemand heeft staan in de studio. En de gear top-10 vind ik wel handig.

on topic: gratis Kontakt samples:

http://0on3.wordpress.com/category/kontakt-builds/

http://www.loopmasters.com/

Zelf geen gebruik van maak maar dit kan helpen gezien de hoeveelheid qua mogelijkheden en ook kwaliteit (luistertest) , verder al eerder genoemd ISR (post 3 door BRZ) * goede keuze :okdan:
Verder zeg ik probeer gewoon dingen te samplen en deze te bewerken (meerdere snelheden,layeren en effecten en filters er over) misschien dat je iets kan vinden hoe Andreas Kraemer of Thomas Pogadl te werk gaan.

Ik dacht toch redelijk duidelijk te vermelden dat ik het over loops heb.

Back