Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
In het verleden (7 jaar geleden) heb ik eens een dx7 gehad met 1 memory cartrige. De dx7 is verdwenen maar de kaart heb ik nog. Ben jij een gelukkige dx7 gebruiker zonder memory kaart laat het even weten !!
Orgineel geplaatst door glennplumber In het verleden (7 jaar geleden) heb ik eens een dx7 gehad met 1 memory cartrige. De dx7 is verdwenen maar de kaart heb ik nog. Ben jij een gelukkige dx7 gebruiker zonder memory kaart laat het even weten !!
nou ik die cartidge wel gebruiken ik ben namelijk een dx7 aan het oplappen . er zitten momenteel nog geen geluiden in maar die kan ik wel via mijn computer er in laden . als ik de dx dan uitzet dan ben ik de volgende keer alle patches kwijt en kan ik de computer weer aanzetten voor mijn patches en als ik zo een cardrige heb scheelt dat weer een boel tijd
nou vragen jullie af waarom doet die dx7 dat nou .....
komt omdat ik er nog geen battarij in heb gezet en ze hebben hem gemodificeerd dat je wat extra banken kan opslaan maar ik wil eerst eens uitzoeken hoe ze dat hebben gedaan voordat ik die battarij er in zet ( en de vorige eigenaar heeft er 2 penlites in laten weg roesten ( schade valt mee))
en als er iemand nog een defecte dx7 heeft liggen dan zou ik graag die behuizing willen hebben want die ik hier heb staan ziet er niet uit (hij is over geschilderd)
ik weet niet als er een andere liefhebber is met weinig spullen en die er om staat te springen dan vind ik dat die wel voor mag
ik heb toch een heleboel synths
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.