[synthpop] Heliophile EP is nu uit!

Heliophile

Stamgast
Vandaag heb ik de eerste EP uitgebracht van mijn synthpopproject Heliophile! Ik zou kunnen zeggen dat het mede dankzij jullie goede feedback tot stand is gekomen, dus hartelijk dank!
Tips die ik kan meenemen voor de volgende release? Ik hoor het graag. Hier is de EP:
https://soundcloud.com/heliophile/sets/heliophile-nebula-ep

Ik heb het geluisterd en ik vind het altijd een hele prestatie om composities te maken en zang+lyrics. Lekkere 80's feel, soms een beetje Italo touch..
Maw, good luck ermee en succes!

Ik heb het geluisterd en ik vind het altijd een hele prestatie om composities te maken en zang+lyrics. Lekkere 80's feel, soms een beetje Italo touch..
Maw, good luck ermee en succes!

Dank je, Arv! Interessante observatie van dat Italo, daar heb ik nooit zo bij stil gestaan. En er nooit echt naar geluisterd. Maar je weet nooit hoe dingen via het onderbewuste van invloed zijn, net als met dat Chaka Khan, haha.

Dank je, Arv! Interessante observatie van dat Italo, daar heb ik nooit zo bij stil gestaan. En er nooit echt naar geluisterd. Maar je weet nooit hoe dingen via het onderbewuste van invloed zijn, net als met dat Chaka Khan, haha.

De Italo stijl zit em een beetje in de zang vind ik. En dat is een positieve remark!

Back