19vierentachtig
Ouwe rot
boy
that escalated quickly
that escalated quickly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jouw tracks klinken over het algemeen alsof je gewoon maar wat doet. En heel veel van je synths, samples, FX en zelfs melodieën haal je uit packs en gooi je door elkaar. Vandaar dat het soms bizar vals klinkt.
Kies eens een synthesizer en bouw je eigen synthhgeluiden eens. Verdiep je eens in muziektheorie.
.
. Maar A87 claimt continu dat ie erg professioneel is, het beter weet dan anderen hier en op beatport zit en what not (z'n eigen label btw met alleen eigen tracks). Ook prima, maar ondertussen wil hij wel feedback en kaft iedereen af die 'm dat geeft. Hoe hard het soms ook is, een verstandig persoon haalt diep adem, overdenkt het nog eens, en doet er iets mee (mits de feedback goed onderbouwd is uiteraard).Echter A87 maakt echt echt echt valse muziek. Sommige tracks doen gewoon pijn. Het is niet disonant, het is gewoon vals.
. (Niet altijd fijn overigens)Het nummer van dit topic? Exact @ 2:50 en vanaf daar elke keer het tweede akkoord wat het achtergrond synthje aanhoudt.
Ik weet het verschil tussen vals en niet vals![]()

Toen ik nog studeerde maakte we vaak de grap dat iets dissonant was als we een compleet foute noot speelde.
Oeps, klopt het niet? :-SJe moet alleen je verhaal beter vertellen.
![]()
Het ligt maar net aan de tijdgeest of iets 'dissonant' of 'vals' gevonden wordt...@ scepticist, dat noemen we dan ook dissonant en niet vals...
Er is simpelweg geen officiele norm. Dus het blijft nogal onderhevig aan persoonlijke mening vrees ik.![]()
Het ligt maar net aan de tijdgeest of iets 'dissonant' of 'vals' gevonden wordt...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_%28muziek%29
Tja, in die zin blijft het altijd een mening...
. Het is een vrij briljante melodie die goed ondersteund wordt door alles er omheen. Doe je dit niet, klinkt het misplaatst, en dat noem ik 'vals'.
Het gaat m ook vaak over smaak... Als je weet hoeveel mensen superhits afzeiken... Korrel zout. Maar in elke richting![]()
boy
that escalated quickly
Grijp de gelegenheid even aan, ben het er mee eens dat het piemeltjeshouse isEr is tegenwoordig ook wel een substroming binnen techno die wat commerciëler is en ontstaan is uit minimal techno. Ik noem het piemeltjeshouse omdat het wel lekker dansbaar is, maar een beetje het echte ondergrondse techno gevoel niet heeft en ook en beetje 13 in een dozijn is (vind ik). Het heeft er wel voor gezorgd dat Awakenings nu letterlijk 5x zo groot is als 8 jaar geleden